Worth the Hype?Co-washing jeb matu mazgāšana ar kondicionieri

Co-washing jeb matu mazgāšana ar kondicionieri kļuva populāra pirms pāris gadiem, bet tagad to dzird pieminam retāk. Sākumā mani šī tendence neuzrunāja, jo šķita kārtējais modes kliedziens, kas pāries, tiklīdz visi to būs izmēģinājuši un atzinuši par pilnīgām muļķībām. Taču manu viedokli mainīja Palmer’s Co-Was Cleansing Conditioner, ko bez lielām cerībām pievienoju pasūtījumam no Feelunique.com.

palmer__039_s_olive_oil_formula_co_wash_cleansing_conditioner_473ml_1394530299

Līdzekļa sastāvā ir dabīgā olīveļļa, E vitamīns un keratīna proteīns. Iztiks bez sliktajām vielām (minerāleļļas, sulfātiem u.tml.).

Vispirms par lietošanu. Attīrošā kondicioniera tekstūra ir ļoti līdzīga kā jebkuram matu balzāmam – tas ir pašķidrs, krēmīgs un neputojošs. Tāpēc matos tas jāklāj pa zonām un kārtīgi jāiemasē, kā arī jāpārliecinās, ka viss tiešām ir noklāts. Pēc tam mati jāskalo; tas jādara ilgi un rūpīgi. Es turpinu skalošanu līdz tam brīdim, kad mati šķiet pilnīgi tīri, un tad vēl kādu pusminūti pa virsu.

Pirmajā lietošanas reizē baidījos, ka mati kļūs smagi vai ātri taukosies. Taču nekas tāds nenotika! Mitri mati ir viegli ķemmējami, bet pēc izžāvēšanas izskatās pilnīgi tīri, viegli un kupli. Turklāt liels pluss ir tas, ka mati nepūkojas. Es to nebūtu gatava lietot ikdienā (kaut gan esmu mazgājusi ar to matus divas dienas pēc kārtas un nekāda vaina), bet gadījumiem, kad gribas uzreiz tikt pie skaistiem matiem, kas nepūkojas, der brīnišķīgi!

Turklāt man ir jutīga galvas āda, kas ātri signalizē par jebkuru netīkamu produktu, bet pret šo kondicionieri neiebilst!

Mans verdikts: co-washing metode (vai vismaz šis attīrošais kondicionieris) ir laba šampūna alternatīva, īpaši, ja biežās mazgāšanas dēļ mati kļuvuši sausi un pūkojas. Priecājos, ka to izmēģināju, un noteikti turpināšu lietot arī nākotnē.

2 thoughts on “Worth the Hype?Co-washing jeb matu mazgāšana ar kondicionieri

    • Annija saka:

      Vai tu mēģināji ar parastu kondicionieri vai co-washing paredzētu līdzekli? Man arī matu tips tāds pats, bet, ja labi izskalo, tad nekādu problēmu! Man gan mati tāpat nākamajā rītā ir jāmazgā neatkarīgi no mazgāšanas metodes.

Komentēt

