Produkti, kas glābj ādu ziemas spelgonī

IMG_0489

Izskatās, ka trakākie mīnusi ir jau aiz muguras. Taču ar aukstumu mums būs jārēķinās vēl vairākus mēnešus, tāpēc arī ādas kopšanai jāizvēlas tādi produkti, kuri to spēs pienācīgi aizsargāt.

Tā nu ir sagadījies, ka aukstajā laikā komforta meklējumos parasti dodos un The Body Shop veikaliem. Vairākus gadus biju uzticīga kaņepju roku krēmam, kas ir fantastisks produkts, bet taukainās tekstūras un īpatnējās smaržas dēļ spēju to lietot tikai uz nakti. Tāpēc šoziem iegādājos krietni vieglāko The Body Shop mandeļu roku krēmu, ko varu lietot vairākas reizes dienā, kaut vai darbā pie datora.

Nemainīgs favorīts man ir dr.Hauschka rožu sejas krēms, kas ātri iesūcas par spīti taukainajai tekstūrai un labi mitrina ādu. Es to lietoju visu cauru gadu – vasarā iztieku ar pavisam nelielu daudzumu, bet ziemā lietoju vairāk.

Patīkams atklājums man bija The Body Shop Nutriganics attīroša želeja-eļļa, kas pavisam maigā veidā noņem kosmētiku un attīra sejas ādu. Tā kā mana āda ar katru gadu paliek arvien sausāka, cenšos izvairīties no putojošām attīrošajām želejām, kas šādos laika apstākļos nodara vairāk ļaunma nekā labuma. Pašā pirmajā GlanceBox kastītē man bija līdzīga Chanel produkta miniatūra, kas man ļoti patika. Šis želeja-eļļa ir līdzīga, bet maksā krietni mazāk. Vienīgais, kas man nepatīk – smarža.

The Body Shop šī sviestkrēms ķermenim ir īsts ziemas produkts. Ļoti trekns, sviestam līdzīgs un uzreiz tiek galā ar sausu ādu. Smarža ir saldena, taču neuzkrītoša.

Vēl noteikti jāpiemin naktssveces eļļa, kas lieliski palīdz tikt galā ar trausliem nagiem, kam raksturīga šķelšanās un slāņošanās. Visi produkti kopā ir mans ziemas “glābēju” komplekts, kas neļauj ādai kļūt pārāk sausai. Kādi ir tavi ziemas glābējprodukti?

Komentēt

