L’Oreal Nude Magique Cushion tonālais krēms

IMG_0955

Cushion tonālie krēmi modē nāca pavisam nesen, toties ar lielu pompu! No Āzijas kosmētikas pasaules nākušais formāts kļuva par ļoti populāru tendenci, ko tā vien gribējās izmēģināt. Ja no oriģinālā Laneige iegādāšanās atturēja nepieejamība un Lancome versiju neļāva pirkt taupīgums, tad tagad pamazām tirgū sāk parādīties lētākas un pieejamākas alternatīvas. Diemžēl Latvijā šis tonālais krēms vēl nav parādījies; savu L’Oreal Nude Magique Cushion es nopirku ceļojumā uz Norvēģiju.

IMG_0957

Runājot  pavisam vienkārši, cushion ir ar tonālo līdzekli piesūcināts sūklītis, parasti ar vidēju vai augstu saules aizsargfiltru, kā jau gandrīz visiem Āzijas tirgū nopērkamajiem līdzekļiem. L’Oreal versijai ir SPF29, un tas sola piedot sejai šobrīd tik aktuālo dewy glow jeb veselīgo mirdzumu.

Iepakojumam ir divi nodalījumi – apakšējā ir ar tonālo līdzekli piesūcinātais sūklītis, bet augšējā ir vēl viens kosmētiskais sūklītis, ar kuru to uzklāt. Tonālajam krēmam ir ļoti viegla, mitra konsistence, klājums ir dabisks un nemanāms. Tas izlīdzinās ādas toni, bet nekādus ādas defektus nepaslēps. Kaut arī cushion ir vieglāks par BB krēmu, neiesaku to lietot taukainas ādas īpašniecēm, jo ātri sāks spīdēt deguns un piere🙂

IMG_0959

Diemžēl es noplēsu nelielo uzlīmīti, uz kuras bija rakstīts tonis, un nekur citur tā nosaukumu vairs neredzu. Bet, ja atmiņa mani pavisam neviļ, tad tas ir C3 Creamy Natural.

Šo tonālo krēmu es atstāšu vasarai, kad varu iztikt bez trekna sejas krēma. Man gan ir aizdomas, ka ilgs mūžs tam nebūs – iepakojumā ir tikai 14,6 grami. Krēma cena bija nedaudz zem 20 eiro – norakstu uz to, ka Norvēģijā kosmētika vispār ir dārgāka nekā citviet.

Vai esat izmēģinājušas cushion tonālos krēmus? Kādas atsauksmes?

6 thoughts on “L’Oreal Nude Magique Cushion tonālais krēms

  1. Una saka:

    Es mēģināju Laneige paraudziņus un man ir šis L’Oreal “spilvens” – man noteikti L’Oreal patīk labāk, jo vieglāks un šķidrāks. Laneige tāds krēmīgāks, tā ka droši vien patiktu tiem, kam gribās kaut kādu sedzamību. Mani pilnībā apmierina L’Oreal klājums.🙂

    • Annija saka:

      Interesanti! Cik nu man ir pieredze ar Āzijas tonālajiem līdzekļiem, parasti tie ir diezgan biezi un sedzoši, salīdzinot ar Eiropā pieejamajiem

  2. Camille Sugar saka:

    Es mēgināju Lancom un man patika🙂 Loreal sola, ka cushion būs arī pie mums🙂 Gribu pamēģināt, lai gan izklausās manai ādai nepiemērots, kur nu vēl vasarā🙂

  3. MadamLaiton saka:

    Vēl nevienu cushion neesmu mēģinājusi, bet gribētos gan. Tomēr diez vai tas būs Loreal. Uzskatu, ka cena ir nesamērīgi augsta priekš drugstore kosmētikas.

    • Annija saka:

      Jāskatās, kādas cenas būs Latvijā! Norvēģijā, kur pirku šo, viss bija par kādu trešdaļu vai ceturtdaļu dārgāks nekā Latvijā.

Komentēt

