MAC Syrup lūpu krāsa

IMG_0991

Pirms kāda laika es neapzināti sāku meklēt savu perfekto ikdienas lūpu krāsu. Tie nav mērķtiecīgi meklējumi; drīzāk pēc kārtējās lūpu krāsas, kas ir “mazliet par daudz” tāda vai šitāda, nopirkšanas es uz priekšdienām atceros, ka vajag izmēģināt kaut ko vieglāku un gaisīgāku. Un tamlīdzīgi. Tā rezultātā man neliels kosmētikas maciņš ar visdažādāko toņu un tekstūru ikdienas lūpu krāsām.

MAC Syrup ir starp nesenākajiem pirkumiem, kas nonāca šajā maciņā. Tas ir jauks vecrozā tonis ar lustre finišu – tas nozīmē, ka lūpu krāsa ir puscaurspīdīga, taču visai labi pigmentēta. Uz lūpām tai ir mitrs spīdums.

IMG_0994

Tā ir laba ikdienas lūpu krāsa, ko nēsāt līdzi somiņā un pa laikam atjaunot. Piestāv jebkam un jebkurai situācijai. Manas lūpas tā diez ko nesausina, bet es nekad neizlaižu no redzesloka lūpu balzamu.

Syrup ir starp tām ikdienas kategorijas lūpu krāsām, pēc kurām sniedzos visbiežāk. Man šķiet, ka tonis ir gana universāls, lai derētu dažādiem ādas toņiem un dzīves situācijām. Laba izvēle dienām, kad gribas vienkāršu un neuzspēlētu grimu.

Kāds ir jūsu iecienītākais ikdienas lūpu krāsas tonis?

Komentēt