FOTD: Brīvdienu minimālisms

IMG_2094

Par spīti tam, ka dekoratīvā kosmētika ir mana aizraušanās, es ikdienā dodu priekšroku samērā konservatīvam grimam. Diez vai kādreiz darba dienas pusdienlaikā satiksiet mani kliedzošas krāsas  lūpām vai out of the box acu grimu. Visdrīzāk tā būs kāda variācija par tēmu no makeup makeup, pavisam nedaudz vaigu sārtuma, gaiši rozā vai brūnganas lūpas, uzkrāsotas skropstas.

Man šķiet, ka kosmētikai vajadzētu pasvītrot visu skaisto un notušēt ne tik labo. Piemēram, man ir hormonālas pumpas (kuras fotogrāfijās neslēpju, lai gan tā ir gandrīz vienīgā Photoshop funkcija, ko esmu apguvusi), tāpēc ikdienā nejūtos labi bez vieglas līdz vidējas sedzamības tonālā līdzekļa un konsīlera. Es arī parasti iekrāsoju uzacis un acis, lai tās būtu vienā tonī vai tumšākas par maniem matiem. Lai mana seja neizskatītos bāla un “plakana”, talkā nāk bronzeris. Tas nav liels kosmētikas daudzums, bet uzreiz atdzīvina izskatu.

IMG_2090

Izmantotie produkti:

  • Gosh Foundation Drops tonālais “ūdentiņš”;
  • MAC Pro Longwear konsīleris;
  • Anastasia Dipbrow Pomade tonī Chocolate;
  • ELF bronzeris tonī Warm Tan;
  • Catrice Defining Blush tonī Rose Couture;
  • Maybelline Colossal Go Chaotic skropstu tuša ;
  • MAC See Sheer lūpu krāsa.

P.S. Šodien neapdomīgi ļāvu matiem pašiem izžūt, kas beidzās ar lielu pūku – kā jau parasti🙂

Komentēt

