Produkti, kas likuši vilties

IMG_2319

Ne vienmēr izdodas sadraudzēties ar visiem kosmētikas produktiem. Šoreiz pastāstīšu par četiem dekoratīvās kosmētētikas produktiem, kas sagādājuši vilšanos.

  • Sephora Sun Disk Bronzing Powder tonī 01. Es meklēju pavisam gaišu bronzeri bez pārmērīga spīduma. Šādiem kritērijiem bronzeris patiešām atbilst, taču matētais finišs liek sejas ādai izskatīties pūderainai, kā arī tonis ir ar oranžu piesitienu.
  • Essence Forbidden Volume Rebel skropstu tuša. Vienu lietu šī tuša pieprot patiešām labi – saķepināt skropstas.
  • Maybelline Dream Satin Liquid tonālais krēms. Tas ir ļoti viegls tonālais krēms, klājuma ziņā līdzīgs tagadējiem BB krēmiem, tonālajiem “ūdentiņiem” un cushioniem. Izlīdzina sejas toni un padara ādu viegli mirdzošu, taču veicina ādas taukošanos, kā arī nespēj paslēpt apsārtumiņus un pumpas. Manam ādas tipam ar šādiem līdzekļiem nav pa ceļam, taču varētu būt, ka sausas ādas īpašniecēm būs tieši laikā.
  • MAC Fix+ kosmētiku fiksējošais sprejs. Par šo esmu dzirdējusi ļoti daudzas labas atsauksmes un šķiet, ka grima māksliniekiem šis ir holy grail produkts, taču man ar to saprasties neizdevās. Uz savas ādas nekādu atšķirību nejutu, ja neskaita nedaudz dīvainu spīdumu, kas neizskatās dabiski.

Vai jums pēdējā laikā gadījušies produkti, kuri nav attaisnojuši cerības?

4 thoughts on “Produkti, kas likuši vilties

  1. Aļona saka:

    Man kādreiz bija raksts par tādiem produktiem, kuru starpā bija Baby Lips, Vichy krēms, L’Oreal tuša. Drīz būs arī otrā daļa, jo tādu produkti, īstenībā, ir daudz😦 Arī True Match, kas ir gandrīz visu blogeru mīlulis, man nepatika

  2. antuanete saka:

    Maybelline Dream Satin esmu daudz lietojusi gan uz sevis gan klientiem, un pilnigi piekritu par to ka iisti neder taukainai aadai kaada man ir vasaraa… bet citaadi uz minimali kombineetas, normaalas un pat sausas aadas izskataas ljoti labi un dabiski. MAC Fix+ puushu uz otinjaam, lai acu eenas buutu intensiivaakas un birstoshie pigmenti vai mirdzoshie tonji labaak tureetos, sev uz sejas gan nepuushu… Armeenju vizazhiste Goar Avetisyan vienaa video ieteica to puust pirms meikapa uzklaashanas, varbuut der izmeegjinat? KRYOLAN pirms kaada gada nopirku fantastisku fiksatoru zem 10 Eur, izskatas kaa matu laka un efekts ari ljoti lidzigs, tiesa gan tas nebutu katrai dienai:)

    http://www.lapoudreblog.blogspot.com

  3. Una saka:

    MAC Fix+ nav īsti fiksators, tas, man liekas, skaitās pie ādas atsvaidzinātājiem (skin refresher/finishing mist), es to pūšu pa vidu grima kārtām, lai tās labāk sapludinās kopā.. Arī dažreiz beigās, lai noņemtu pūderainumu. Fiksācijai ļoti labs būs tas pats UD All Nighter, Chill vai Deslick, atkarībā no ādas tipa..

    • Annija saka:

      Tādu izmantošanas veidu man ieteica MAC konsultante, bet būs jāpamēģina citi lietošanas veidi🙂

Komentēt

