Tangle Teezer matu ķemmes -mans favorīts jau vairākus gadus!

IMG_3656 bb

Tikai nesen sapratu, ka blogā nekad neesmu rakstījusi par Tangle Teezer, kaut arī tās ir vienīgās ķemmes, ko lietoju jau vairākus gadus. Tāpēc šodien tas tiks labots!🙂

Par šīm ķemmēm sāku interesēties tāpēc, ka mani mati, lai arī smalki, ir ar noslieci uz pūkošanos un pinkošanos. Ja ķemme nav pietiekami maiga, tad tajā pēc ķemmēšanas paliek branga matu šķipsna. Nemaz nerunājot par sāpēm vai vienkārši ne pārāk patīkamajām sajūtām ķemmējot.

IMG_3660 bb

Izdzirdot, ka Tangle Teezer nesāpīgi atšķetina sapinušos matus, daudz nekavējos un pasūtīju savu pirmo Tangle Teezer. Un tā patiešām attaisnoja cerības.

IMG_3664 bb

Kā jau minēju iepriekš, kopš tā laika lietoju tikai šī zīmola ražotās ķemmes. Man vienmēr ir divas – klasiskais Tangle Teezer stāv mājās, bet somiņā vienmēr ir Compact Styler ar uzliekamu vāciņu. Parasto Tangle Teezer labāk nenēsāt somiņā, jo sariņi salocīsies, un tas strauji saīsinās ķemmes mūžu.

Tagad jau esmu pieradusi pie Tangle Teezer un daļēji jau esmu aizmirsusi, kāpēc man tā patīk. Atšķirību sajūtu tikai tad, kad man nav līdzi savas ķemmes un nākas lietot kāda cita. Teikšu godīgi, esmu gandrīz apraudājusies no tā, kā “ķemme parastā” rāva manus matus! Tobrīd ļoti novērtēju, ka šādas sajūtas vairs nav ikdiena.

IMG_0510

Tangle Teezer var iegādāties universālveikalā Stockmann, Douglas veikalos un internetā.

 

IMG_0513

 

Vai esat lietojušas Tangle Teezer ķemmes? Kā jums patika?

5 thoughts on “Tangle Teezer matu ķemmes -mans favorīts jau vairākus gadus!

  1. Elīna saka:

    Man bija Salon Elite versija, tā galīgi nepatika. Tagad iet otrais Original – es nevaru iedomātie, kā savus biezos un pinkainos matus ķemmētu ar parastu ķemmi.

    • Annija saka:

      Tā ir! Pēc ilgstošas lietošanas jau pierasts pie Tangle Teezer, bet atliek tikai vienreiz izķemmēt matus ar parastu ķemmi, lai atcerētos, cik nepatīkams šis process var būt!

Komentēt

