Jautājumi un atbildes: The Makeup Tag

Parasti savā blogā nepublicēju Tag rakstus, bet Marta no This Is Simply Me bloga mani ietagoja un jautājumi bija ļoti interesanti, tāpēc šoreiz beidzot to izdarīšu!🙂

IMG_3676

Vai atceries, kāds bija tavs pirmais kosmētikas produkts?

Tas bija caurspīdīgs lūpu spīdums ar daudziem maziem, sudrabainiem mirdzumiņiem. Šķiet, ka 2000.gadu sākumā tie bija ļoti populāri🙂 Drīz pēc tam sāku lietot arī slaveno Maybelline skropstu tušu rozā iepakojumā ar zaļu korķīti.
Raksturo savu ideālo skropstu tušu. Vai esi atradusi savu “īsto”?

Mana ideālā skropstu tuša ir visai sausa – lai tā iekrāso un atdala skropstas, sniedz dabiska paskata kuplinošu efektu. Man nepatīk pārāk “slapjas” tušas, jo tās ir pārāk ķepīgas. Manas mīļākās skropstu tušas ir Max Factor False Lash Effect un Chanel Le Volume Ultra-Noir de Chanel.
Kādas sedzamības tonālie krēmi tev vislabāk patīk?

Es dodu priekšroku vidējas sedzamības tonālajiem krēmiem ar matētu efektu kā, piemēram, L’Oreal Infallible 24h-Matte. Šobrīd gan modē ir viegli, mirdzumu piedodoši tonālie līdzekļi (cushion, BB krēmi, ūdentiņi), kuri man vasarā ļoti patīk, taču diemžēl ātri satauko ādu.
Kāds ir tavs mīļākais high-end zīmols?

Viennozīmīgi – Urban Decay! Man ļoti patīk šī zīmola acu ēnas – gan formula kā matētajiem, tā mirdzošajiem toņiem, tā arī krāsas. Brūnie, metāliskie un tā saucamie dārgakmeņu toņi (tumši, piesātināti zaļie, zilie, violetie) ir manējie. Man ir bijusi iespēja izmēģināt vairākus Vice lūpu krāsu toņus, un arī tie ir visādā ziņā lieliski. Vēl man ļoti patīk bāzes un fiksējošie produkti – Primer Potion ir ilglaicīgs favorīts, bet All Nighter grima fiksatorā iemīlējos pēc pirmās lietošanas.
Kuru kosmētikas zīmolu tu ļoti vēlētos izmēģināt, bet nav vēl sanācis to izdarīt?

Es ļoti labprāt pamēģinātu Too Faced un Kat von D produktus. No Too Faced piedāvājuma man visinteresantākās šķiet acu ēnu paletes un Melted lūpu krāsas, it īpaši metāliskā līnija. Gribētu izmēģināt arī Kat von D šķidrās lūpu krāsas un jauno Serpentina acu ēnu paleti.
Kāds ir tavs mīļākais drugstore zīmols?

Gandrīz katram drugstore zīmolam ir kāds produkts, kas man patīk, taču kopumā biežāk gadās vilšanās vai produkti, kas ne pārāk aizrauj. Visbiežāk pozitīva pieredze man bijusi ar Max Factor (patīk tušas un acu ēnas) un Sleek (labas lūpu krāsas un nesliktas acu ēnas).
Vai tu lieto mākslīgās skropstas?

Nē! Esmu mēģinājusi, taču man diez ko nesokas ar glītu uzlikšanu. Man arī šķiet, ka tās izskatās labi bildēs, bet dzīvē tomēr šķiet pārāk mākslīgas.
Vai ir kāds kosmētikas produkts, bez kura lietošanas tu nevari iziet no mājām?

Ejot uz veikalu, speciāli nekrāsojos🙂 Taču darba dienās vienmēr lietoju vismaz tonālo krēmu, konsīleri, skropstu tušu un ietonēju uzacis.Gandrīz vienmēr izmantoju arī bronzeri un/vai vaigu sārtumu un lūpu krāsu vai spīdumu.
Kurš ir vismīļākais produkts tavā kosmētikas kolekcijā?

Grūti atbildēt, vairāki ir ar kaut ko īpaši🙂 MAC Pro Longwear konsīleris, jo bez tā neiztieku ne reizi, kad krāsojos. Guerlain meteorīti, jo ir fantastiski skaisti un smaržīgi. Vai varbūt Urban Decay Naked 2 palete, jo ar to var izveidot daudzveidīgus ikdienas grimus, gan arī saposties vakara pasākumiem, ja ir tāda vajadzība.
Cik bieži tu pērc kosmētiku?

Kaut ko no dekoratīvās kosmētikas nopērku katru mēnesi.
Vai tev ir noteikts ikmēneša kosmētikas budžets, vai arī tu pērc jaunus produktus, kad sagribas?

Noteikta budžeta nav, bet cenšos neiztērēt mēnesī vairāk par 50-60 eiro. Neiekļaujos tikai tad, kad esmu ārzemju ceļojumos un rodas iespēja tikt pie sen kārotiem, taču Latvijā brīvi nenopērkamiem zīmoliem un produktiem.
Vai tu izmanto kuponus, lojalitātes programmas un izpārdošanas, kad iegādājies kosmētiku?

Ja ir tāda iespēja, tad jā. Diemžēl Latvijā šīs lietas nav tik attīstītas kā citās, lielākās valstīs. Man ļoti patika iepirkties Sephora interneta veikalā (pirkumu man atgādāja ASV dzīvojošs radinieks), jo tur var atrast labas atlaides limited edition produktiem un bonusā saņemt ļoti labu produktu paraudziņus un miniatūras.
Kādus kosmētikas produktus tu iegādājies visbiežāk?

Lūpu krāsas un spīdumus! Senāk lūpas krāsoju reti, bet tagad daru to katru dienu un man patīk mainīt produktus. Līdz ar to manā somiņā dažreiz mētājas līdz pat desmit dažādām lūpu krāsām😦
Vai ir kāds zīmols, kas tev ļoti nepatīk?

Tas būtu ļoti spēcīgi teikts. Taču daudzkārt esmu vīlusies Essence produkcijā. Zīmols, ko nemaz neplānoju pamēģināt, ir Kylie Cosmetics (Kailijas Dženeres šķidro lūpu krāsu un spīdumu līnija) – nekonsekventās kvalitātes, sliktā klientu servisa un uzpūsto cenu dēļ.
Vai tu izvairies no produktiem, kuru sastāvā ir noteiktas vielas, piemēram, parabēni un sulfāti?

Es tam nepievēršu tik lielu uzmanību.
Kura ir tava iemīļotākā vieta, kur iegādāties kosmētiku?

Internetā un ārzemju Sephora veikalos. Man ļoti patīk daudzi dekoratīvās kosmētikas zīmoli, ko pie mums nav iespējams nopirkt veikalos, tāpēc bieži iepērkos internetā. Tas nozīmē, ka man nav bijusi iespēja izmēģināt produktu pirms pirkuma, taču lielu vilšanos līdz šim neesmu piedzīvojusi.
Vai tev patīk pieturēties pie vieniem un tiem pašiem sejas kopšanas līdzekļiem, vai arī tu labprāt eksperimentē?

Ja atrodu sejas kopšanas līdzekli, kas man patīk, tad turpināšu to pirkt un lietot. Diemžēl tas negadās nemaz tik bieži, jo mana āda ir, teiksim tā, sarežģīta. Jau kādu laiku pieturos pie Dr.Hauschka rožu sejas krēma un Organix Nourishing nakts krēma, bet pašlaik uz maiņām lietoju arī Attirance ābolu sēriju.
Kurš ir tavs mīļākais bath&body zīmols?

Man patīk The Body Shop dušas želejas un treknie ķermeņa krēmi. No neseniem atklājumiem – ļoti iepatikās Sephora baltā (barojošā) līnija, peoniju ķermeņa krēms, kā arī sejas un acu maskas.
Ja tu varētu turpmāk lietot tikai viena zīmola kosmētiku, kuru tu izvēlētos?

Kā jau iepriekš rakstīju, tas bez šaubām būtu Urban Decay. Dievinu šī zīmola acu ēnas, lūpu krāsas, acu ēnu bāzi un grima fiksatoru.
Kāpēc tev patīk kosmētika?

Manā dzīvē vajag radošo elementu. Esmu izvēlējusies profesionālās darbības jomas, kurās varu to daļēji piepildīt, taču ar to ir par maz, tāpēc izpaužos vēl citās sfērās. Tas ir sava veida azarts – mēģināt izveidot veiksmīgu krāsu un tekstūru saspēli, izmēģināt ko jaunu, iedvesmoties no citiem.


Tas arī viss! Nenodošu stafeti nevienam konkrēti, bet aicinu atbildēt uz jautājumiem visas blogeres, kuras to gribētu darīt!🙂

3 thoughts on “Jautājumi un atbildes: The Makeup Tag

Komentēt

