Urban Decay Urban Spectrum acu ēnu palete un All Nighter fiksējošais sprejs

IMG_3461

Šomēnes manā īpašumā nonāca sen kārotā Urban Decay Urban Spectrum acu ēnu palete un All Nighter fiksējošais sprejs. Manu kosmētikas kolekciju raksturo divas lietas: aizraušanās ar acu ēnu paletēm un mīlestība pret zīmolu Urban Decay. Tā kā lielākā daļa manu acu ēnu ir vai nu vienkāršos nude, vai arī tumšos toņos, man gribējās jaunas vēsmas. Tāpēc izvēle bija par labu krāsainajai Urban Spectrum paletei no Urban Decay 2015.gada nogales svētku kolekcijas. Tā ir kā krāsaina varavīksne ar 15 dažādiem brūnajiem, rozīgajiem, violetajiem, zilajiem un zaļajiem toņiem. Lieliskas krāsas, kad gribas kaut ko košāku.

IMG_3475

Nedaudz par iepakojumu – tas nav pārāk ērts. Paletes ideja ir tāda, ka pēc izlietošanas plastmasas plāksni ar ēnām var izņemt ārā un izmantot kastīti, piemēram, kā dārgumu lādīti. Kastītes apakšējā daļā ir melns samts, bet “vāciņā” ir spogulis, un uz tā malām ir skaisti, izgriezti ornamenti. Iepakojums izskatās skaisti, taču tas ir ļoti neparocīgs, jo vāks tikai uzliekas virsū, tas nenofiksējas, tāpēc vienmēr jāatceras iepakojumu satvert no apakšas. Arī nēsāt to somā vai ņemt līdzi ceļojumā nebūtu prāta darbs,  jo kastīte jebkurā brīdī var atnākt vaļā. Un vai kāda no jums kādreiz ir izlietojusi veselu acu ēnu paleti? Es diez vai sagaidīšu to brīdi, kad varēšu kastīti izmantot kādam citam mērķim!

Taču palete nudien ir skaista. Tikai paskatieties uz tām krāsām!

IMG_3477IMG_3480IMG_3484

Visas ēnas ir ar satīna vai mirdzošu finišu. Tas nozīmē, ka šo paleti, visticamāk, sanāks lietot kopā ar vēl citām ēnām. Piemēram, ja gribas iezīmēt plakstiņa locījuma vietu vai papludināt grimu ar matētām ēnām un tamlīdzīgi. Paletē nav arī melnā toņa, kas ir Urban Decay “viena palete visiem gadījumiem” produktos, piemēram, Naked paletēs.

Urban Spectrum ir kā papildinājums kosmētikas kolekcijai, kurā jau ir pamatlietas.

Gandrīz visi toņi ir lieliski pigmentēti. Noslēpumaini  zaļganzilais Junkie, spilgtais jūras tonis Deep End, tumši zilais Prank ar gaišziliem spīdumiem, violetais Voodoo ar mirdzumiem un koši, koši rozā tonis Backlash ir izcilnieki, tāpat kā izteiksmīgi brūnais West.

Es to nevarētu teikt vienīgi par tumši zilo toni Evidence, ko vajag uzslāņot. Vēl mani līdz galam nepārliecina divi gaišākie toņi rozā rindā – Flatline un Bordello, jo uz acīm tie izskatās neizteiksmīgāk nekā iepakojumā. Lai ēnas izskatītos rozā, nevis vienkārši gaišas, papildināju tās ar pavisam nelielu daudzumu Backlash.

Visu toņu swatchi:

IMG_3504

Ēnu izkārtojumu var uztvert kā “špikeri” – vienā horizontālā rindā esošās ēnas parasti izskatīsies labi kopā. Taču to, protams, nevajadzētu uztvert kā likumu, jo kombinācijas var izvedot visdažādākās. Zemāk apkopoti vairāki grimi, ko izveidoju ar šo paleti.

Izmantotās ēnas: Protest, Junkie un Daybreak

Izmantotās ēnas: Voodoo, Omen, Bordello, Burn un West

Izmantotās ēnas: Flatline, Bordello un Backlash

Izmantotās ēnas: Evidence, Madness, Omen, Bordello

Izmantotās ēnas: Flatline, Bordello

Iespējamas daudzas un dažādas kombinācijas – ne tikai spilgtas, bet arī ikdienā valkājamas. Taču, kā jau teicu, ar Urban Spectrum paleti vien visbiežāk nepietiek, lai izveidotu pilnīgu grimu. Visos piemēros man ir matēts “pārejas” tonis, pēdējā arī tight-lining ar melnu zīmuli un ēnām.

Acu ēnu noturība ir laba. Es vienmēr lietoju Urban Decay Primer Potion, kas neļauj ēnām ātri sasēsties rieviņās.

Es paleti pirku pa 39 dolāriem, bet skatos, ka pašlaik Sephora veikalā cena nokritusi līdz 29 dolāriem. Tā kā tā ir limited edition palete, šķiet, ka šobrīd ir īstais laiks to ķert ciet, turklāt, iespējams, vēl par labu cenu!

IMG_3495

Otrs pirkums bija Urban Decay slavenais All Nighter Makeup Setting Spray, kas nofiksē kosmētiku uz ādas. Tas nelika vilties, jo grims patiešām turas ievērojami ilgāk pat uz manas taukainās ādas, no kuras tonālie līdzekļi parasti ļoti veicīgi nozūd.

Ideāls līdzeklis ballītēm, saviesīgiem pasākumiem vai vienkārši dienām, kad grimam vajag palikt uz sejas visas dienas garumā un izskatīties labi.

Tas jāuzpūš uz sejas X un pēc tam T burta veidā. Sekojot instrukcijām, grims uz sejas noturējās vismaz astoņas stundas, kas manā gadījumā ir liels sasniegums! Āda arī taukojās mazāk nekā parasti. Urban Decay ir arī De-Slick sprejs taukainai ādai, un tas droši vien būs mans nākamais pirkums no šī zīmola, ja varēšu to kaut kur dabūt!

Kā jau zināms, ļoti ierobežots Urban Decay produktu klāsts ir pieejams Douglas mājaslapā. Tur nopērkams arī All Nighter sprejs lielajā 120 ml iepakojumā.

IMG_3502

Šis bija mans pirmais pasūtījums no Sephora ASV interneta veikala, ko man uz Latviju atveda tur dzīvojošais brālēns. Iepērkoties internetā, Sephora piedāvā ļoti dāsnu paraudziņu politiku, ko izmantoju. Katram pasūtījumam klāt nāk trīs paraudziņi pēc pircēja izvēles – dažādi kopjošās un dekoratīvās kosmētikas produkti, smaržas un pašiedeguma līdzekļi, kas visu laiku mainās. Papildus ir arī weekly deals – ievadot vienu no piedāvātajiem kodiem, pasūtījumam tiks pievienots ekskluzīvs paraugs. Kad es starp tiem ieraudzīju Urban Decay Vice lūpu krāsu sampleri ar 24 toņiem, no prieka gandrīz palēcos gaisā!

Es jau sen vēlējos pamēģināt Urban Decay lūpu krāsas, jo dievinu toņus un esmu par tām dzirdējusi ļoti labas atsauksmes. Pagaidām esmu izmēģinājusi tikai dažus toņus, taču tie ir lieliski! Pigmentēti, lieliski klājas un smuki, vienmērīgi noēdas no lūpām. Paraudziņu pakā pārstāvēti visdažādākie finiši, no kuriem man vislabāk patīk cream un metallized.

Domāju, ka Latvijas veikaliem būtu ko pamācīties, jo dāsni kvalitatīvu produktu paraudziņi ir ļoti labs veids, kā likt pircējiem atgriezties vēl un vēl.

Es sajūsmā par savu pasūtījumu! Kāds ir jūsu viedoklis par Urban Decay kosmētiku?

6 thoughts on “Urban Decay Urban Spectrum acu ēnu palete un All Nighter fiksējošais sprejs

  1. Una saka:

    Es vot cīnos ar to trako vēlmi pēc paletēm… Jo tā vien šķiet, ka iznāk aizvien foršākas un “izdevīgākas” paletes, taču realitātē jau sen man vairāk neko nevajag..🙂 No UD man patīk mana Gwen Stefani palete, ar to pilnīgi pietiek, bet nu tāpat es pāris reizes apsvēru Spectrum, kad viņi nometa cenu. GS paletei arī pašlaik liela atlaide.. Bet nu nevajag, nevajag man.🙂

    • Annija saka:

      Taisnība! Iemeslu vienmēr var atrast – vai, cik smuki, man taču nav matēto/spilgto/brūno/rozīgo toņu utt. Vai vienkārši gribas un viss!🙂
      Es arī skatījos uz Gwen Stefani paleti, ko Sephorā tagad vispār var dabūt par ļoti nelielu cenu, bet šķita, ka tajā ir daudz līdzīgu toņu.

  2. Una saka:

    Tā arī ir, no 3 rindām ja paskatās tikai 2, tad tie visi ir neitrālie toņi, bet man tas tieši patika – ka varu iztikt tikai ar šo paleti, piem., ceļojot. Un tas lielais, smukais spogulis arī ir ļoti ērts, bieži lietoju to arī ikdienā. Par šī brīža cenu vispār ļoti iesaku, kam ir iespēja pie tās tikt.
    Ja kādreiz kaut ko vajag no Sephora, Ulta vai citiem, varu nopirkt, bet tad jāsūta pa pastu vai arī jāgaida, kamēr kāds brauc ciemos (tas šad tad gadās).

    • Annija saka:

      Toņi jau ļoti glīti, tas tiesa! Un man žēl, ka Spectrum paleti iepakojuma dēļ nekur līdzi nevar paņemt (nu, vismaz es laikam neriskētu).
      Paldies, bet man brālēns dzīvo ASV, tā kā parasti pasūtu kaut ko uz to laiku, kad viņš brauc uz Latviju vai kāds no šejienes brauc pie viņa🙂

Komentēt

