Rimmel Kate konturēšanas palete – vilšanās!

IMG_4089

Gadās tādas dienas, kad ir nedaudz skumji un gribas sevi iepriecināt. Tādos gadījumos es pārcilāju drugstore kosmētikas stendus – parasti tur var atrast ko interesantu, un tas nesit pa kabatu. Vienā tādā dienā es veikalā Drogas ieraudzīju nosacīti jauno sejas paleti, ko zīmols Rimmel radījis kopā ar supermodeli Keitu Mosu.

IMG_4084

Trīsdaļīgā palete gaišākajā tonī (uz iepakojuma neatrodu nosaukumu) ir ļoti acij tīkama. Zeltītas maliņas, mirdzoši pūderīši… Komplimenti par noformējumu!

IMG_4091

Taču manas acis beidza mirdzēt, kas izmēģināju produktu. Jau uzliekot toņus uz rokas, redzams, ka tie ir pūderaini un ne pārāk pigmentēti. Visvairāk mani izbrīnīja konturēšanai paredzētais tonis, kas patiesībā ir mirdzošs, oranžīgs bronzeris. Ja konturēšanai izmanto izteikti siltas krāsas, tas izskatās dīvaini, jo konturēšana imitē ēnu krišanu uz sejas, bet ēnām nav silta apakštoņa (un mirdzumiņu). Līdz ar to konturēšana ar mirdzošu, silta toņa bronzeri nedod vēlamo efektu, bet tikai rada “viņa ir uzkrāsojusies” iespaidu.

Izgaismotājs un vaigu sārtums ir ar ļoti vāju pigmentu. Žēl, jo iepakojumā toņi izskatās ļoti labi – šampanieša krāsa ar liegu satīna finišu un mirdzošs gaišo rozā. Taču tie ir vairākas reizes jāuzslāņo, lai uz sejas parādītos krāsa. Izgaismotāju es tā arī nespēju saskatīt uz savas sejas. Nepārprotiet, izgaismotājam nevajadzētu būt uzkrītošam, taču šajā gadījumā es neredzu jēgu to vispār lietot.

Tā nu es “iekritu” – skaists iepakojums un labs mārketings nenozīmē, ka produkts būs tikpat labs. Esmu gan dzirdējusi daudz laba par Rimmel Keitas Mosas sērijas lūpu krāsām, vai kādai ir bijusi pieredze ar tām?

Ja kārojas izmēģināt šo Rimmel “konturēšanas” paleti, tad tā atrodama veikalos Drogas un atlaides cena ir ap 7 eiro.

6 thoughts on “Rimmel Kate konturēšanas palete – vilšanās!

  1. Vanda saka:

    Man ar pūderveida kontūrēšanas līdzekļiem attiecības neveidojas (abas rokas kreisās) , tad nu šim produktam jebkurā gadījumā metīšu līkumu.

    Agrāk kosmētikas krājumos bija divi sarkanie toņi no Keitas kolekcijas – lietot varēja, bet sajūsmas spiedzienus neizraisīja. Vislabāk tos uzslāņot ar otiņu, jo, cik atminos, klājas diezgan nevienmērīgi un samērā ātri pazuda no lūpu vidus. Domāju, ka ar nude toņiem vajadzētu būt mazāk problēmu.

  2. Aļona saka:

    pat pamēģinot veikalā man bija skaidrs, ka šis produkts ir galīgi garām. šausmīgs oranžs bronzeris ar spīdumiem nevar tikt saukts par konturēšanas pūderis. liels fui Rimmelam.

Komentēt

