FOTD: Interpretācija par cut-crease grimu

Pēdējā laikā man gribas eksperimentēt ar grimu – jaunām krāsām, jaunām tehnikām un produktiem. Viena no tendencēm, kas man šķiet ļoti skaista, ir cut-crease acu grims, kurā plakstiņa kustīgā daļa kontrastē ar pārējo grimu. Šī tehnika vislabāk izskatās dziļām acīm ar izteiksmīgu kustīgo plakstiņu, un mana acu forma tāda nav, tāpēc uzdevums bija grūtāks un rezultāts nedaudz citādāks nekā to ierasts redzēt.

Es izveidoju maigu un neuzkrītošu, ikdienai piemērotu cut-crease versiju ar brūniem un zeltainiem toņiem. Visbiežāk gan to veido kā vakara grimu, akcentējot kontrastu starp gaišu kustīgā plakstiņa daļu un tumšāku ēnojumu virs tā.

Šī versija ir labi piemērota iesācējiem, jo tai nevajag ne skrupulozu precizitāti, ne arī plašu otiņu klāstu sīku detaļu iezīmēšanai.

Vispirms es uzklāju Urban Decay Primer Potion acu ēnu bāzi. Pagaidīju, kamēr tā nosēžas, un tad ar lieliem vēzieniem pa visu plakstiņu uzklāju Combust ēnu no Urban Decay Naked Smoky paletes, kas ir gandrīz manā ādas tonī. Iesaku ievērot šo soli vienmēr, kad vēlaties iegūt skaisti izpludinātu grimu, jo tas palīdzēs nākamo ēnu pludināšanā. Pēc tam es ar blending otiņām no Zoeva Rose Golden komplekta iekrāsoju plakstiņa locījuma vietu ar Tease no Urban Decay Naked 2 paletes, kā arī Nabla ēnām toņos Narciso un Petra. Tease viens pats uz manas ādas izskatās pelēcīgs, tāpēc es parasti to “atšķaidu” ar citām siltāka toņa ēnām.

Kad ēnošana beigusies, ar plakanu dabīgo saru otiņu sāku uz plakstiņa klāt balto NYX Jumbo zīmuli tonī Milk. Tas jādara ar nelielu otiņu, lai klājums sanāktu precīzs. Zīmuli pēc iespējas vienmērīgāk uzklāju, vadoties pēc plakstiņa dabīgās formas. Tā būs bāze, uz kuras klāt plakstiņa toni. Manā gadījumā tas bija Half Baked un Chopper sajaukums no Naked 2 paletes, taču klasiskā cut-crease grimā uz plakstiņa var izmantot gaišu matēto toni. Noslēgumā izmantoju Urban Decay 24-7 šķidro laineri tonī Demolition un melnu skropstu tušu.

Kā jau minēju, mana acu forma nav īsti piemērota šāda veida grimam, tāpēc arī zeltainās ēnas drīz vien pēc uzklāšanas “pārnesās” virs kustīgās plakstiņa daļas. Man gan efekts tīri labi patika, jo padarīja grimu lieliski piemērotu ikdienai. Tā kā teatrāls meikaps nav mana stihija, tad tas mani tikai priecē 🙂


Starp citu, šodien lasīju, ka 31.augustā Douglas veikalā galerijā Centrs beidzot tiks atklāts Urban Decay stends, tātad beidzot būs iespēja pirms pirkšanas novērtēt produktus dzīvē. Atklāšana būs plkst.10:00 un pirmie simt pircēji saņems dāvanas. Izskatās, ka tur būs arī jaunās Vice lūpu krāsas, ko ļoti gaidīju! 🙂

 

2 thoughts on “FOTD: Interpretācija par cut-crease grimu

Komentēt

