Urban Decay Naked Basics 2 matēto acu ēnu palete

IMG_5640

Kopš Rīgā tika atklāts pirmais Urban Decay stends, pamazām izmēģinu sev interesējošos produktus – acu ēnas un lūpu krāsas. Naked 2 Basics sešu toņu matēto ēnu paleti gribēju jau sen, taču pirms pirkšanas vēlējos dzīvē izmēģināt, kā toņi klājas un vai nav pārāk līdzīgi. Kad nu beidzot tāda iespēja bija, nopriecājos par swatchiem un ņēmu ciet.

Galerija Centrs veikalā Douglas ir pieejamas, šķiet, visas paletes no Urban Decay pastāvīgā klāsta. Mazās sešu toņu paletes Naked Basics un Naked 2 Basics maksā 28,99 eiro, bet lielākas Naked paletes nopērkamas par 48,99 eiro.

IMG_5645psIMG_5649ps

Matētās ēnas bija tieši tas, kā manos krājumos trūkst. Izmēģināju Naked Basics, bet šķita, ka paletē ir par daudz gaišo toņu, bet mani visvairāk interesē vidēji tumšas krāsas, ko varu lietot ēnu pludināšanai un plakstiņa locījuma vietas iezīmēšanai. Tāpēc izlēmu par labu Naked 2 Basics, kurā pārstāvēti daudzveidīgāki toņi, galvenokārt ar vēsu nokrāsu.

IMG_5654ps

  • Skimp – gaišs tonis uzacs kaula un plakstiņa iekšējā stūrīša iezīmēšanai. Šis nemaz nav matēts tonis, bet gan tam ir ļoti smalks satīna finišs, kas gaismā viegli atspīd.
  • Stark – matēts rozīgs miesaskrāsas tonis, kas lieliski saplūst ar manu ādas toni. Ja vēlos minimālu, dabisku grimu, klāju to pa visu plakstiņu un pievienoju tumšākus akcentus.
  • Frisk – matēts pelēkbrūns tonis, kas ir tumšāks par manu ādas krāsu, bet izpludināts vienalga izskatās ļoti neuzkrītoši.
  • Cover – vienīgais nosacīti siltais tonis šajā paletē, mans favorīts. Labi kalpo kā pārejas krāsa un plakstiņa locījuma vietā, sader ar gandrīz jebkurām citām ēnām.
  • Primal – patumšs pelēkbrūnais tonis.
  • Undone – lai arī fotogrāfijās izskatās melns, patiesībā tas ir patumšs pelēks tonis, kas ir samērā maigs un neizskatās tik nedabiski kā klasiski melns.

IMG_5659

Augstāk redzami swatchi, izmantojot pirkstus. Tādā veidā ēnas izskatās ļoti pigmentētas, lai gan, uzklājot ar otiņu (kā to sanāk darīt krāsojoties), tās ir vieglākas un toņi izskatās līdzīgāki viens otram.

img_5798

Ēnu formula it kā nav slikta – tās ir ļoti mīkstas un viegli lietojamas, samērā pigmentētas un par noturību, lietojot Urban Decay Primer Potion bāzi, nevar sūdzēties. Taču ēnas ir ļoti birstošas un pūderainas un uzklāšanas laikā putekļojas uz nebēdu (foto zemāk). Taču arī uz acīm tās izskatās visai pūderīgas, ko vēl vairāk pastiprina pelnu pelēkais apakštonis, kas spraucas laukā visiem toņiem, izņemot Skimp un Cover. Manuprāt, ēnas tomēr ir pārāk pelēcīgas, lai izskatītos labi kā pārejas tonis plakstiņa locījuma vietā, tāpēc es tās parasti “atšķaidu” ar siltāku ēnu (Nabla matēto ēnu Petra). Pelēkos vai sudraba toņos ieturētam grimam derēs, bet es tomēr gaidīju universālāku paleti.

img_5793

Nevar teikt, ka paletē esmu pilnībā vīlusies, bet arī sajūsmā neesmu. Gribētos, kaut būtu pagaidījusi un tās vietā nopirkusi jauno Naked Ultimate Basics 12 toņu matēto paleti, kurā, spriežot pēc fotogrāfijām, ir daudzveidīgāks toņu klāsts, arī siltāki un interesantāki toņi.

Vai esat izmēģinājušas slaveno Naked sēriju? Kuri ir jūsu favorīti? 

16 thoughts on “Urban Decay Naked Basics 2 matēto acu ēnu palete

  1. Brigita saka:

    Man ir pirmais variants šai paletei – Naked Basics. Esmu ļooooti apmierināta ar to, un pretēji Tavam viedoklim par šo paleti, man tā liekas ļoti universāla. Vai nu man noveicies, bet ir tonis, kas der manām uzacīm, ir tonis, kas der kontūrešanai. Runājot par acīm – nu tās ēnas ir feinas! Noturīgas (man ilgāk dzīvo un klājas ar MAC prer n prime, ne UD Primer Potion), klājas lieliski, pigmentētas, diezgan universālas, der gan dienas, gan vakara makeup, un pats galvenais, man piestāv.🙂 Piekritīšu, ka putekļojas, bet ne tik lielos apmēros kā Tavā bildē. Klājot fallout arī nav.

    • Annija saka:

      Prieks, ka tev patīk!🙂 Varbūt vajadzēja ņemt pirmo versiju, šajā man prasās siltāki un balansētāki toņi.

    • Brigita saka:

      Skatos pēc komentāriem, ka man tiešām noveicies.😀 Protams, tā ir basics, kā vēsta nosaukums, un noder darbojoties ar citām paletēm un toņiem – viena pati tā ir diezgan garlaicīga, tas gan. Bet reizēm tieši vienkāršais ir tas ģeniālais.
      Man vispār šis brends saistās vairāk ar sajūtām un edgy vibes, nekā ar krāsām, kas ir diezgan jocīgi, ņemot vērā krāsu klāstu. Par to bijurakstījusi arī savā blogā – http://www.brigitadambe.com/2016/08/the-urban-decay-girl-naked-basics.html.

    • Annija saka:

      Katram savs! 😊 Man vislielākie iebildumi ir pret pelēcīgumu Naked 2 Basics paletē, kas iepakojumā nav tik viegli nolasāms.

  2. Una saka:

    Man bija pirmā versija, bet sajūtas bija līdzīgas kā Tev par šo. Galvenokārt nepatika tā putekļošanās un biršana, bet arī tas, ka 4 no 6 toņiem bija ļoti gaiši. Atdevu prom.. Naked sērija tā arī laikam īsti neuzrunā, man ir Gwen Stefani palete, kur ir drusku lielāka dažādība toņos, bet nav tā, ka es kristu zemē un vārtītos sajūsmā no UD ēnām…

  3. Camille Sugar saka:

    Man ir Naked, Naked3, Naked Smoky un Naked Basics. Naked Basics rādīju video par UD. Favorīts viennozīmīgi Naked (1), bet Smoky arī šķiet riktīgi forša un bieži izmantoju, vienīgi gribētos kādu neitrālu toni, kas ir tuvs miesas krāsai, bet ar brūnganu/pelēku nokrāsu.

    • Annija saka:

      No šīm man ir tikai Smoky, piekrītu, ka dažreiz prasās vēl kādus toņus, lai izveidotu pilnīgu grimu. Jāņem no citām paletēm. Man arī gribētos Naked un Naked 3, bet kaut kā šķiet, ka būtu par daudz man vienai😀

  4. Zanda saka:

    Baigi interesanti, ka Tev šī palete nepatīk. Var jau būt, ja vēsie toņi nav Tavējie, tad šī palete būs galīgi garām Bet, ja runā par pašu izpildījumu, tad jāsaka, ka esmu ļoti apmierināta. Vismaz tās reizes, kad šo paleti biju lietojusi. Jautāju draudzenei, kura šo paleti lieto ikdienā, vai viņa ir šādas problēmas, kā Tu rakstīji, nē neesot. Par putekļošanos, tas laikam ir gaumes jautājumus, jo pat MUG ēnas ļoti putekļos, bet tas atsver to cik tā ir pigmentētas un sapludināmas, tāpēc man putekļošanās vispār neliekas traucējoša.🙂

    • Annija saka:

      Nu, visas pazīmes liecina, ka esmu vēsais tips (vai vismaz neitrālais), parasti tieši vēsie toņi ir manējie, tāpēc arī paņēmu šo paleti. Bet tā pelēkuma man ir daudz par daudz.

Komentēt

