FOTD: Hi-Tech Metallics

img_6379

img_6381

Jau rakstīju par Artistry Hi-Tech Metallics rudens kolekciju. Kā jau var noprast pēc nosaukuma, tajā pārstāvēti šobrīd tik aktuālie metāliskie toņi. Viens no pirmajiem produktiem, kas mani piesaistīja, bija smaragdzaļas šķidrās acu ēnas, jo tā ir starp manām visvismīļākajām krāsām. Man ir divkrāsainas acis, tāpēc pašai vienmēr interesanti vērot, kā acu grims var izcelt vai nu varavīksnenes tumši zilo, vai nu arī dzeltenzaļo krāsu. Zaļas ēnas lieliski pasvītro zaļganīgo toni.

Grimam izmantoju Artistry Luxe Metallic sķidrās ēnas toņos Emerald un Platinum. Tās klāju pa visu kustīgo plakstiņa daļu, ac iekšējā kaktiņā izmantojot gaišāko toni Platinum, bet citur – Emerald.

Ar šķidrajām ēnām jāiemācās rīkoties. Tās var klāt pa visu plakstiņu, bet tad tās jāiztušē, un tād ēnas vairs nav tik spilgtas. Taču var arī klāt bez iztušēšanas, kā es to darīju šajā grimā, taču tad vislabāk veidot pāreju ar pūderveida ēnām. Zaļā krāsa ir labs akcents, ko var papildināt ar melnu vai brūnu krāsu, vai arī izveidot vēl kādu citu interesantu kombināciju.

Lai ēnas būtu izteiksmīgākas un vieglāk varētu ievērot precizitāti, iesaku kā bāzi izmantot melnu vai baltu zīmuli (pati izmatoju melnu).

4 thoughts on “FOTD: Hi-Tech Metallics

  1. Arta saka:

    Man šķiet, ka Annijai tā pati problēma, kas man – kad ir normāla sejas izteiksme, visi jautā, kāpēc es tik dusmīga vai bēdīga😀

    • Annija saka:

      Jā, šo esmu dzirdējusi bieži. Mana neitrālā sejas izteiksme daudziem šķiet skumīga vai neapmierināta, kaut tā nebūt nav🙂

Komentēt

