Spilgti, neparasti toņi: Urban Decay lūpu krāsas

img_6028

Uz lūpām – tonis Afterdark

Urban Decay parādīšanos Rīgā ļoti gaidīju, jo tas ir viens no maniem mīļākajiem kosmētikas zīmoliem. Varbūt pat favorīts🙂 Acu ēnas jau biju paspējusi izmēģināt, jo man ir vairākas internetā pasūtītas paletes, tāpēc gribēju pamēģināt ko jaunu – lūpu krāsas! Nedaudz aizrāvos, un rezultātā varu jums pastāstīt par četriem toņiem.

img_5620ps img_5808

Urban Decay nesen atjaunoja Vice lūpu krāsu sēriju, kurā ir simt pastāvīgie toņi. Jāsaka, ka zīmolam ir ļoti spilgts un viegli nolasāms raksturs (tumšas, piesātinātas krāsas, seksīgums, neliels ekscentriskums), kas izpaužas toņu piedāvājumā. Urban Decay patīk eksperimentēt, pārkāpt robežas, izcelties… Jo kāpēc gan to nedarīt? Es uz stendu gāju vairākos piegājienos, tā kā plānojot atrast ikdienā valkājamu lūpu krāsu, bet arī tā kā gatava tam, ka kaut kas iekritīs acīs. Iepirkšanās beidzās ar to, ka man maisiņā bija toņi ar nosaukumiem Moshpit un Afterdark, ar kuriem, saprotams, uz darbu neiesi😀

img_5834

No kreisās: Heartless, Afterdark. Crisis, Moshpit

img_5626ps

Man ir divi toņi ar krēmveida finišu (Moshpit un Crisis) un vēl divi ar “komfortabli matētu” finišu (Afterdark un Heartless), bet ražoti tiek vēl vairāki citi veidi – metallized, mega matte, sheer un sheer shimmer. Atšķirība ir jūtama – krēmīgās lūpu krāsas ir ļoti, ļoti spilgtas un piesātinātas, taču arī visai pašķidras uz lūpām un līdz ar to mēdz smērēties, savukārt comfort matte lūpu krāsas ir sausākas, noturīgākas un, kā mudina nosaukums, uz lūpām nešķiet sausinošas.

Man no šiem abiem veidiem vislabāk patīk comfort matte lūpu krāsas, kaut gan par matētām tās īsti nesauktu, it īpaši Afterdark – patumšam rozā tonim ar violetu atspīdumu. Heartless bija atklāšanas pasākuma dāvanu maisiņā, tāpēc tas ir vienīgais tonis, ko neesmu (un nekad nebūtu) izvēlējusies pati: spilgts bārbijrozā, kas matētā finiša dēļ uz lūpām izskatās kā guaša krāsa. Tomēr man ļoti patīk jaukt to kopā ar Moshpit, kas rada brīnišķīgu, pavasarīgu rozā toni.

img_5629

Crisis

Ja  man būtu jāizvēlas ikdienas gaitām draudzīgākais tonis no šiem četriem, tad tas būtu Crisis, kas izskatās vai nu brūns, vai nu violets – kā pašam patīk. Arī Moshpit ir hameleons – tad tumši sarkans, tad atkal violets. Formula nav slikta, bet man nepatīk tas, ka lūpu krāsa viegli smērējas. Pirmoreiz piedzīvoju to, no kā spēcīga vēja laikā vienmēr esmu baidījusies – ka matu šķipsna paņems un izsmērēs lūpu krāsu. Tā man ir tumši un pigmentēti toņi, tad tas man īsti nepatīk.

img_5561

Moshpit

Kopumā man Urban Decay lūpu krāsas ļoti patīk. Tās ir ļoti, ļoti pigmentētas, ar labu noturību un tie toņi! Tie man patīk vislabāk🙂 Lūpu krāsas nopērkamas Douglas veikalā t/c Galerija Centrs vai arī Douglas interneta veikalā.

img_5829

Afterdark

Man ir bijis tas prieks izmēģināt 24 Urban Decay lūpu krāsu paraudziņu komplektu, un mana pieredze liecina, ka kvalitāte visiem toņiem un finišiem ir ļoti laba (līdz galam nepārliecināja sheer shimmer tonis Seismic, kas ir ļoti nevienmērīgs). Ja esat jaunas lūpu krāsas meklējumos, tad noteikti iesaku aiziet uz Urban Decay stendu.

 

5 thoughts on “Spilgti, neparasti toņi: Urban Decay lūpu krāsas

Komentēt

