Lumene Natural Code CC krēms: Viss, ko tā arī nesagaidīju no BB krēmiem

IMG_6110.JPG

Šodien pastāstīšu par kādu produktu, kas man iepatikās jau vasarā, bet atsauksme tā arī netapa. Tas ir Lumene Natural Code CC krēms ar SPF20. Lai arī tas nosaukts par CC krēmu, es tomēr teiktu, ka tas drīzāk atgādina BB krēmu, jo ir viegls, uz ādas atstāj nemanāmu pārklājumu un izskatās ļoti dabiski.

Šis produkts izpilda visus punktus, ko vienmēr esmu veltīgi gaidījusi no BB krēmiem, kuri parasti pāris stundas pēc uzklāšanas ir no manas sejas jau nogājuši, atstājot vien eļļainu spīdumu. Man ir taukaina āda, un BB krēmi un visi citi tonālie līdzekļi ar šobrīd aktuālo dewy mirdzumu vienmēr pamanās to sataukot vēl vairāk, tādēļ parasti dodu priekšroku produktiem ar matētu finišu.

Lumene Natural Code CC krēms ir izņēmums, jo sniedz vieglu pārklājumu bez taukainas sajūtas un liekas ādas spīdēšanas. Noteikti iesaku šo līdzekli taukainas un kombinētas ādas īpašniecēm.

Jāsaka, ka man Lumene šķiet nepelnīti nenovērtēts zīmols. Esmu lietojusi gan Lumene dekoratīvo, gan kopjošo kosmētiku, un ne reizi vēl neesmu vīlusies.

3 thoughts on “Lumene Natural Code CC krēms: Viss, ko tā arī nesagaidīju no BB krēmiem

  1. Aļona saka:

    Nezinu, vai es kļūdos, vai ne, bet man šķiet, ka Eiropā ražotie BB un CC krēmi ir tie paši tonālie ar stilīgo nosaukumu. Cik esmu mēģinājusi nekādu atšķirību neesmu mānījusi. Nav jau tas slikti, vnk manas pārdomas. Galvenais, ka produkts patīk🙂

    • Annija saka:

      CC krēmiem pēc idejas jābūt krāsas koriģējošiem, bet šis ir parasts miesaskrāsas tonālais krēms. Man arī nešķiet, ka nosaukums ir pilnīgi atbilstošs 😊

Komentēt

