Pašmāju labumi: Dzintars Actual dekoratīvā kosmētika

img_6670

Šodien dalīšos domās un sajūtās par Actual dekoratīvās kosmētikas kolekciju no visiem labi zināmā pašmāju zīmola Dzintars. Lai būtu pilnīgi atklāta, sākšu ar to, ka PR paciņu saņēmu tajā pašā dienā, kad pirmoreiz uzzināju par uzņēmumu piemeklējušajām problēmām un sekojošo akciju, kurā cilvēki sociālajos tīklos aicināja viens otru palīdzēt, pērkot Dzintara produkciju. Negribu šeit apspriest un vērtēt pašu uzņēmumu, bet mani nudien iepriecināja tas, ka esam gatavi iestāties par savējiem un pierādīt to ne tikai ar vārdiem (lai gan arī tas nav maz), bet arī darbiem.

Es testēju trīs toņu lūpu krāsas, skropstu tušu, divus tonālā krēma toņus un nagu laku.

img_6689img_6712

Actual lūpu krāsu kolekcijā īpaši padomāts par rudenīgajiem toņiem – ogu, karmīnsarkanajiem, vīna. Veikalos pieejams plašs toņu klāsts, un nav pamata grimt stereotipos, jo man atsūtītie toņi – T55, T35 un T53 – ir ļoti mūsdienīgi un sezonai atbilstoši.

Actual lūpu krāsas ir bagātinātas ar pīlādžu ekstraktu un smiltsērkšķu eļļu, kā arī satur saules aizsargfiltru. Es biju pārsteigta par to, cik lieliski pigmentētas tās ir! Uz lūpām tās klājas ar viegli mitru finišu, taču nedaudz “šķidrās” konsistences dēļ jāuzmanās trāpīt pāri lūpu līnijām un jāsargās lūpu krāsu pārnest uz zobiem (ja šķiet, ka esmu uzklājusi par daudz, tad starp lūpām ielieku salveti un saspiežu tās kopā; tas parasti atrisina problēmu). Actual lūpu krāsas nesausina lūpas un noēdas arī samērā vienmērīgi, lai gan es pēc ēšanas ieteiktu atjaunot lūpu krāsu, jo tā tomēr nedaudz pagaist vai arī saiet rieviņās.

Visbiežāk lietoju tumši sarkano toni T55 (lieliska krāsa!). Notīrot uz lūpām  paliek tāda kā rozīga tinte.

img_6708

img_6740

No kreisās: T35, T55, T53

Visiem toņiem nav vienāds finišs. Manam iemīļotajam T55 ir satīna finišs, kas pēc kāda laika sāk atgādināt matētu lūpu krāsu. T53 ir mitrāks un nedaudz caurspīdīgs, taču arī ļoti labi pigmentēts un piesātināts tonis. Savukārt T35 ir klasiski sarkans tonis ar daudziem smalkiem mirdzumiņiem, kas rada viegli metālisku iepaidu.

img_6804

Lūpu krāsa tonī T53

Biju patīkami pārsteigta par lūpu krāsu noturību. Visbiežāk lietotais tonis T55 turas vairākas stundas, pēc ēšanas krāsa uz lūpām ir, bet nevienmērīgāka kā gribētos, tāpēc jāatjauno.

Lūpu krāsu pilnā cena ir ap 10 eiro, bet Dzintars veikalos uz atlaidēm manīju par aptuveni pieciem.

img_6695

Apjomu palielinoša un pagarinoša skropstu tuša ar keratīnu. Reti gadās tik garu un aprakstošu nosaukumu uz tūbiņas 🙂

Man tika brūnais tonis, taču kolekcijā bez melnās ir arī krāsainas tušas zilganpelēkā un koši zilā tonī. Brūns tonis man šķiet gana universāls un labi noder, ja gribas dabīgu skropstu efektu, kā arī blondīnēm ar gaišām uzacīm izskatās maigāk par melnu tušu.

img_6718

Tai ir gumijas birstīte ar dažāda garuma sariņiem. Man patīk gumijas birstītes, bet zinu, ka lielai daļai tās ne pārāk iet pie sirds. Tuša ir diezgan pašķidra un ar pagarinošu efektu (tādā ziņā, ka nosedz skropstu galiņus, kuri parasti ir gaiši), taču kuplinošu gan nemanīju.

img_6682

Light tonālais krēms. Kopš sāku lietot kosmētiku, esmu pamēģinājusi vairākus Dzintara tonālos krēmus, un tiem visiem ir kopīga ļoti minimāla sedzamība, silikonīga tekstūra un saldena smarža. Šis ir tieši tāds. Diemžēl no Light tonālā krēma lielu jēgu neredzēju, jo uz savas ādas pirms un pēc tā uzklāšanas nekādu atškirību nemanīju – ne sejas toņa izlīdzināšanu, ne defektu maskēšanu. Es teiktu, ka tas ir praktiski caurspīdīgs. Varbūt noderēs tām sievietēm, kuras necieš no sejas ādas kaprīzēm.

img_6677

Super tonālais krēms. Lai arī nosaukums vedina domāt par augstu sedzamību, salīdzinājumā ar vairumu tonālo krēmu (neskaitot spilventiņus un ūdentiņus), tas ir viegli līdz vidēji sedzošs. Izlīdzina ādas toni, mazus defektiņus arī noslēpj. Man tas tīri labi patika kā viegls ikdienas produkts, kad gribas izskatīties pavisam dabiski.

Katram tonālajam krēmam pieejami četri toņi. Man ir otro, un tas man lieliski der.

img_6699

Visbeidzot pēdējais produkts – Actual nagu laka ar vitamīniem. Man šķiet interesanti tas, ka šajā sērijā nagu lakas ir saskaņotas ar lūpu krāsu toņu gammu. Lakas nesatur toluolu un formaldehīdu, kā arī sola nepadarīt nagus dzeltenīgus. Tas, starp citu, bija mans iemesls atteikties no klasiskajām lakām par labu dabīgajām nagu lakām, kuras gan arī nav bez saviem trūkumiem.

Kuri ir jūsu favorīti no Dzintara produktu klāsta? Vai sekojāt aicinājumiem atbalstīt uzņēmumu, pērkot tā produkciju?

3 thoughts on “Pašmāju labumi: Dzintars Actual dekoratīvā kosmētika

  1. Elīna saka:

    No dekoratīvās kosmētikas favorītu nav, bet no pārējā klāsta ir daudz 🙂 Orandžais lūpu balzams, Organic Style sejas toniki, Rozā greipfrūta ķermeņa jogurts, mutes skalojamais līdzeklis, Kredo micelārais ūdens (iegādājos pavisam nesen un man ļoti iepatikās), SOS balzams pēc sauļošanās, Niveja krēms, Kredo eļļa matu stiprināšanai. Vēl jau kāds droši vien aizmirsies, tomēr šie ir pirmie kas nāk prātā. Gandrīz visus šos produktus esmu iegādājusies ne reizi vien un būtu ļoti skumji, ja pēkšņi tas vairs nebūtu iespējams, tādēļ atbalstu cik spēju 🙂

  2. cavalierlatvia saka:

    Sekoju aicinājumam atbalstīt Dzintaru un biju patīkami pārsteigta par pozitīvajām izmaiņām. Daudzus gadus biju pirkusi tikai kopjošās higiēniskās lūpu krāsas un saules aizsargkrēmus. Visticamāk tāpēc, ka man nebija informācijas par jaunumiem. Sev atklāju no Organic style sērijas sejas mitrinošo toniku. Toniks ir ar ļoti maigu un neuzkrītošu aromātu un patīkami atsvaidzina sejas ādu. Ļoti ir iepatikusies Natures recipe hipoalerģiskā sērija ( viņa kopj un nomierina) Man ir ļoti alerģiska āda, bet šo sēriju uzņem ļoti labi. Patīk arī Atsvaidzinošais minerālūdens sejas un ķermeņa ādai ar aloe vera.

Komentēt

