Maybelline Fit Me Matte+Poreless tonālais krēms

img_5872-001

Jaunais Maybelline Fit Me Matte+Poreless tonālais krēms ir visai populārs, un lielākoties par to dzirdamas ļoti labas atsauksmes. Ja nu vēl nav sanācis izmēģināt, tad šis tonālais krēms sola matētu, taču dabisku pārklājumu ar izlīdzinātām porām, un tas ir piemērots normālai vai taukainai ādai. Saklausījusies jūsmīgās atsauksmes, nopirku to arī sev.

Mans viedoklis gan nav tik viennozīmīgs. Man patīk, kā tonālais krēms izskatās, kad ir tikko uzklāts uz ādas. Tam ir vidēja sedzamība, kas uz ādas izskatās ļoti dabiski. Tas labi nomaskē nelielas pumpiņas un apsārtumu. Nevaru teikt, ka uz manas taukainās ādas tas izskatās matēts – drīzāk viegls dewy finišs.

Taču manas problēmas sākas jau pēc pāris stundām, kad āda ir nedaudz sataukojusies, un līdz ar to tonālais krēms no sejas tikpat kā pilnībā pagaisis. Sāk parādīties sārtums uz vaigiem un ap degunu, izlien pumpiņas… Un no tonālā krēma vairs nav lielas jēgas.

Es pieļauju, ka Matte+Poreless varētu būt labs normālai vai varbūt pat sausai ādai, taču uz taukainas tas nav sevišķi noturīgs, tāpēc šis tonālais krēms tā arī neierindojās starp maniem mīļākajiem produktiem. Taukainai ādai varu ieteikt divus citus tonālos krēmus – L’Oreal Infallible 24-h Matte, kad vajag labu sedzamību un noturību, vai Lumene Natural Code CC krēmu vieglam un nemanāmam klājumam ikdienā.

3 thoughts on “Maybelline Fit Me Matte+Poreless tonālais krēms

  1. Zanda saka:

    Man ar šis nepatīk. Jau rakstīju, ka mana āda ar viņu izskatās tieši sliktāk, un tonis ar neviens neder.. Kaut kā šis man liekas galīgi garām. :/

  2. Dace saka:

    Esmu šo izmēģinājusi. Noturība vidēja un man ne visai patika sajūta, kad tas uzklāts- nav viegluma sajūtas.

Komentēt

