InvisiBobble matu gumijas

IMG_3190

Cik bieži gadās, ka aizmirstu uzrakstīt tieši par tiem produktiem, ko lietoju katru dienu! Tā bija ar Tangle Teezer ķemmi, dažādiem ikdienas favorītiem, un nu beidzot ir pienākusi kārta InvisiBobble matu gumijām.

IMG_3196

Pirmoreiz ar tām iepazinos pirmajā SaneriBox kastītē. Un, kā pirmoreiz izmēģināju, tā lietoju joprojām, turklāt esmu iekrājusi pamatīgu kaudzīti dažādās krāsās. Mani mati ir viegli viļņaini un ātri pinkojas, tāpēc slidīgā plastmasa man patīk labāk nekā auduma gumijas. InvisiBobble gumijas ir viegli izņemt no matiem, kā arī tās labi notur matus bez nepatīkamās velkošās sajūtas.

IMG_3203

InvisiBobble Power ir gumijas, kas paredzētas bieziem un smagiem matiem, kuriem nepieciešams lielāks atbalsts. Diemžēl vai par laimi šis nav mans gadījums, tāpēc atdevu Power gumijas dāmai ar ļoti bieziem, gariem matiem. Viņa valkā un ir ar tām apmierināta 🙂

IMG_3210

Es lietoju klasiskās InvisiBobble gumijas, jo tās sniedz man visu nepieciešamo atbalstu un nerauj matus. Šim veidam ir visvairāk krāsu variāciju – var gan pieskaņot dabīgajai matu krāsai, gan izvēlēties kaut ko košāku. Vēl viens pluss manās acīs ir tas, ka InvisiBobble taisītas no gumijas, tāpēc nesamirkst, ja tiek atstātas uz vannas istabas izlietnes malas – nav jau liela problēma, bet kaitinoša gan 🙂

IMG_3215

Visbeidzot šīs ir InvisiBobble Nano – pavisam nelielas gumijas, kas lietojamas bižu galos, lai nostiprinātu nelielas matu šķipsnas un tamlīdzīgi. Tās ir pietiekami stingras un nelielas, lai tiktu ar tādu uzdevumu galā, taču es tā arī neatradu tām sevišķi biežu pielietojumu, jo tādas frizūras parasti netaisu.

Lai arī InvisiBobble matu gumijas man ļoti patīk, parasti tās lietoju tikai mājās un sportojot, jo vizuālais izskats ir visai īpatnējs. Bet es arvien biežāk redzu tās sievietēm matos, tāpēc varbūt tie ir tikai mani aizspriedumi.

InvisiBobble matu gumijas nopērkamas daudz kur, gan Stockmann, gan Douglas, gan arī interneta veikalos.

Komentēt

