Dimensions de Chanel skropstu tuša

img_7923

Ar Dimensions de Chanel tušu pirmoreiz iepazinos, kad tā miniatūras bija atrodamas vairākos Krievijā iznākušos (un Latvijā nopērkamos) žurnālos. Izlietoju savu miniatūru un sāku gribēt pilno iepakojumu.

Dimensions de Chanel ir šogad iznākusi tuša, kas pilda visas nepieciešamākās funkcijas – piedod apjomu, pagarina, nedaudz uzliec skropstas un nebirst. Manas skropstas nav ne ļoti biezas, ne arī ļoti garas, tāpēc ļoti priecājos par dubulto – kuplinošo un pagarinošo – efektu. Tuša nesaķepina skropstas (lai gan to, protams, var panākt, ja liek vairāk nekā divās kārtās). Dienas laikā nenobirst zem acīm un, lai gan nav ūdensnoturīga, ar šo tušu man nav bail iziet laukā lietū.

img_8039

Tušai ir parasta (ne gumijas) birstīte – tieši tāda pati kā miniatūrai. Tai ir vairāki toņi, no kuriem man ir klasiski melnais.

Dimensions de Chanel ir kļuvusi par manu mīļāko skropstu tušu. Ne tāpēc, ka Chanel, bet gan tādēļ, ka izpilda visu, ko es no tušas sagaidu. Reti kura tuša liek manām skropstām izskatīties tik labi 🙂

img_8043

Starp citu, bildēs uz plakstiņiem man ir NYX Lid Lingerie tonī Night Glow. Vienkāršākais veids, kā tikt pie mirdzoša acu grima svētkiem – uzklāj, iztušē un gatavs!

Kura ir jūsu mīļākā skropstu tuša un kāpēc? 🙂

4 thoughts on “Dimensions de Chanel skropstu tuša

  1. Laura saka:

    Shii man bija, patika, bet nu taaaa smereja plakstinjus 😮 Neviena tusha taa nav smerejusi! Izvelos Maybelline 😀

    • Annija saka:

      Interesanti! Man gan šī tuša nesmērējas. Bet vispār reti kura smērējas, jo cenšos acu zonu neaiztikt, kad esmu uzkrāsojusies 🙂

  2. Aļona saka:

    Manas mīļākās tušas ir no MF, visu laiku favorīts ir Masterpiece Max, bet tagad ļoti patīk False Lash Epic. 🙂
    Šo neesmu mēģinājusi, bet izskatās labi 🙂

Komentēt

