Ziemas dekoratīvās kosmētikas favorīti

img_8021

Jaunais gads sagaidīts, tāpēc jāatskatās uz produktiem, kas palika atmiņā un tiks izmantoti arī turpmāk. Bieži vien ir tā, ka jaunās kolekcijas aizrauj un tiek safotografētas no visiem leņķiem un gari aprakstītas, bet produkti, kuri ir sevi pierādījuši un tiešām tiek izmantoti ikdienā, paliek otrajā plānā. Ja vispār tiek pieminēti. Tāpēc iepazīstināšu ar to dekoratīvo kosmētiku, ko pagājušogad lietoju bieži un varu ieteikt arī citiem.

L’Oreal Infallible 24h-Matte ir tas tonālais krēms, ko lietoju gandrīz katru dienu visu cauru gadu. Tam ir vidēja sedzamība, matēts (bet ne pārspīlēti) efekts un tas uz manas taukainās ādas turas ilgāk nekā vairums citu tonālo produktu. Esmu gan dzirdējusi atsauksmes, ka tas var būt sausinošs, un šķiet, ka šajā aukstajā laikā un apkures sezonā to arī nedaudz sāku izjust. Līdz tam gan neko tādu nemanīju, un šis jau ir mans trešais iepakojums 🙂

MAC Pro Longwear konsīleris ir mans favorīts jau vairākus gadus. Tam ir lieliska sedzamība, ko var uzslāņot pēc vajadzības, un konsīleris ir arī ļoti ilgnoturīgs. MAC ir gana plaša toņu izvēle, kas arī ir liels pluss.

Kryolan caurspīdīgais pūderis ir lieliski piemērots tam, lai nofiksētu grimu. Caurspīdīgais pūderis vispār ir fantastisks produkts, kam jābūt katrā kosmētikas maciņā, jo nodrošina ilgāku kosmētikas noturību bez papildus kārtas uz sejas. Der arī baking tehnikai, bet to vēl neesmu mēģinājusi un nevarēšu sniegt atsauksmes 🙂

NYX vaigu sārtumi ir mani pēdējā laika favorīti. Man ir divi toņi – Glow (mirdzoša bronza) un Deep Plum (patumšs plūmju tonis). Abi ir ļoti pigmentēti, bet pēc Lauras Valutas meistarklases sāku domāt, ka varbūt tieši to man vajag – kā izrādās, man no sārtuma sāk palikt bail jau tad, kad neviens cits to uz manas sejas vēl neredz 🙂 Abi toņi ir skaisti, labi pludinās un turas uz vaigiem.

Dimensions de Chanel skropstu tuša kļuva par manu favorīti pašā gada nogalē. Kāpēc tā ir tik lieliska, var lasīt šeit.

NYX Lid Lingerie šķidrās acu ēnas man patīk tāpēc, ka ir tik viegli lietojamas – atliek tikai uzlikt plakstiņiem, izpludināt un divu minūšu laikā tikt pie grima, kas izskatās, it kā tajā būtu ieguldīts daudz vairāk laika. Man patīk toņu klāsts, kurā ir daudz maigu, mirdzošu krāsu. Tās var gan izpludināt gandrīz caurspīdīgas, gan uzslāņot dramatiskākam efektam. Šo produktu visbiežāk izmantoju, kad ir slinkums vai nav laika meklēt skaistas ēnu kombinācijas un likt un pludināt vairākus toņus.

Un nu pie lūpu krāsām… Viens no aizvadītā gada gaidītākajiem notikumiem bija Urban Decay ienākšana Latvijā. Pēc šī notikuma pie manis nonāca vairākas Vice lūpu krāsas spilgtos, drosmīgo un unikālos toņos, tieši kā būtu gaidījusi no šī zīmola. Plašāka atsauksme par Vice lūpu krāsām lasāmas šeit.

Patīkams pārsteigums man šogad bija pašmāju zīmola Dzintars Actual lūpu krāsas. Tās ir labas kvalitātes, nesausina lūpas un pieejamas vairākos skaistos toņos. Mans favorīts joprojām tumši sarkanais T55. Atsauksme – šeit.

Pēdējais dekoratīvās kosmētikas favorīts ir NYX Turnt Up lūpu krāsa, kas pieejama spilgtos un tumšos toņos, kas ir izcili pigmentēti. Man ir skaists un ļoti tumšs tonis Feline.

Šoreiz favorītos iekļuva arī Tangle Teezer apaļā ķemme. Matu kopšanas jomā esmu pilnīgs nezinītis, tāpēc šādi rīki manī iedveš tikai un vienīgi piesardzību, jo parasti centieni tos izmantot beidzas ar ķemmē iepītiem matiem un varbūt pat kādu izrautu šķipsnu. Tad nu ar prieku varu ziņot, ka šī apaļā ķemme ir muļķīšu droša un neko sliktu nenodarīs, ja vien ļoti nepacentīsies.


Tā kā jaunais 2017.gads ir tikko sācies, laiks nelielam atskatam uz pagājušo gadu. Šajā laikā uzrakstīti vairāki raksti, par kuriem labprāt atgādinātu – šīs bija tēmas, par kurām man bija interesanti domāt un rakstīt un, kā liecina statistika, arī lasīti tie bija daudz 🙂

Komentēt

