IKOO matu ķemme

img_7411

Kā jau esmu rakstījusi, Tangle Teezer plastmasas matu ķemmes vairākus gadus bijušas manas absolūtās favorītes. Jau dažus mēnešus Latvijas tirgū parādījies cits zīmols, kas ražo funkcionāli līdzīgu produktu, un tas ir vācu IKOO. Es jau rakstīju par prezentāciju Baltic Beauty izstādes ietvaros, kurā iepazinos ar visām variācijām. Produktu klāstā ir klasiskā ķemme, kompaktā versija, veidošanas ķemme ar caurumu vidū Paddle X, kā arī elektroniskā ķemme E-Styler.

Man ir kompaktā ķemme sudraba krāsā no metāliskās kolekcijas – virsma ir gandrīz kā spogulis 🙂 Šim veidam pieejamas dažādas krāsu variācijas – klasiski melns un balts, tropiski augļu toņi un metāliskās krāsas. Jāsaka, ka IKOO dizains man patīk daudz labāk par Tangle Teezer – tas ir smalkāks, elegantāks un interesantāks.

img_7416

IKOO norāda, ka ķemmes dizains esot izstrādāts sadarbībā ar Ķīnas tradicionālās medicīnas praktizētājiem un veidots pēc šaha galdiņa principa – četri garāki sariņi mijas ar četriem īsākiem, tādējādi nodrošinot kā matus atšķetinošo, tā arī galvas masāžas funkciju. Lielākā atšķirība no Tangle Teezer slēpjas sariņos – IKOO tie ir savādāk izkārtoti un cietāki, kā rezultātā patiešām masē galvas ādu, bet biežāk ķeras matos nekā Tangle Teezer, kam mijas īso un garo sariņu rindas. Bet ķemme tik un tā ir atšķetinoša un savu darbu izdara relatīvi nesāpīgi, ja matiem ir nosliece un pinkošanos. Man patiktu, ja sariņi būtu nedaudz mīkstāki.

img_7465

IKOO Pocket no metāliskās kolekcijas cena ir 19,95 eiro. IKOO ķemmes var iegādāties friziersalonos Maija de Luxe un Kitchen Hair Lab.

IKOO prezentācijā tika demonstrēta E-Styler elektriskā ķemme, kas šķita tiešām interesants produkts, kas iztaisno matus un labi noņem pūku. Turklāt lietošana arī izskatījās vienkārša, tāpēc, ja esat tamlīdzīga produkta meklējumos, es ieteiktu uzmest aci!

2 thoughts on “IKOO matu ķemme

  1. antuanete saka:

    Dizains tiešām labs! Esmu lietojusi Tangle Teezer un tagad man ir Macadamia kjemme. Ljoti patīk abi veidi, patiešām atškjetina matus tos neplēšot. Un feini ka šai ir vācinš 🙂

    Anete
    Lapoudreblog.blogspot.com

    • Annija saka:

      Jā, es esmu šāda veida ķemmju fans! Mani mati ātri sapinkojas, tāpēc lietot parastās ķemmes mēdz būt sāpīgi 😦

Komentēt

