L’Oreal Rare Flowers sejas losjons un pieniņš

IMG_9493

Ādas kopšanā es sekoju moto “jo maigāk, jo labāk”. Kad mana āda no taukainas kļuva par kombinētu ar noslieci uz sausumu, meklējot maigāko attīrīšanas metodi, es nonācu pie sejas pieniņiem. Kādreiz tas likās neiedomājami – tādā veidā attīrīt ādu? Bet beigās iepatikās. Tāpēc priecājos no L’Oreal saņemt sērijas Rare Flowers produktus – sejas pieniņu un losjonu ar ļoti patīkamu, svaigi saldenu aromātu.

Šī sērija ievēro tādu pašu moto, kā es. Dažādiem ādas tipiem paredzētie produkti ādu attīra ar saudzīgām metodēm. Bet pieniņa un losjona sērijā ir vēl arī krēmveida želeja sejai un mitrās salvetes – nekādu bezgala putojošu mazgājamo līdzekļu un skrubju. Sērija bagātināta ar rožu un jasmīna ekstraktiem, kas ir nomierinoša un kopjoša iedarbība.

Pieniņam ir viegla, patīkama tekstūra. Lietojot ar vates plāksnīti, ar to var noņemt lielāko daļu kosmētikas, taču man vajadzēja divus piegājienus, lai āda būtu pilnībā attīrīta, kā arī skropstu tušu ar to ir grūti noņemt pilnībā. Tas man neizraisa pumpu mešanos, par ko man vienmēr bail, izmēģinot jaunus sejas pieniņus vai citus nenoskalojamos līdzekļus.

Losjonam ir ļoti interesanta konsistence – tas šķiet nedaudz pabiezs. Tonika sastāvā ir spirts, par ko neesmu sajūsmā, taču losjona smarža par to pat neliecina un nemanīju, kas tas būtu sausinājis manu ādu.

Visbiežāk izmantoju pieniņu kā daļu no divu pakāpju sejas ādas attīrīšanas metodes – vispirms kosmētiku noņemu ar Rare Flowers pieniņu, pēc tam nomazgāju seju ar Lumene Nordic Girl sejas želeju (starp citu, ļoti labs un maigs produkts), kas pasargā ādu no kairinājuma un velkošās sajūtas. Dažreiz lietoju arī Rare Flowers pieniņa un losjona kombināciju, bet tas man uz sejas atstāj taukainu kārtiņu, ko gribas nomazgāt.

Katrs produkts maksā apmēram 4,99 eiro. Nopērkami veikalos Drogas.

One thought on “L’Oreal Rare Flowers sejas losjons un pieniņš

  1. Sievisķība Blogs saka:

    Man patīk kā viņš notīra kosmētiku, īpaši matētās lūpu krāsas.. ļoti ātri un smuki neradot nekādu kairinājumu.
    Mani uzrunāja gan smarža, gan skaistais rozā iepakojums 😉 uz to es uzķeros 😉

Komentēt

