Oriflame Sublime Nature Tuberose smaržas

IMG_9575

Man ir smaržīgs un interesants jaunums – Oriflame Sublime Nature Tuberose smaržūdens. Mana mīlestība pret nišas aromātiem nav mazinājusies ne par kripatiņu, bet laiku pa laikam kaut ko labu var atrast arī smaržas, kas ir pieejamākas. Tā nu manās rokās nonāca Oriflame jaunais aromāts, ko veidojusi parfimēre Natālija Lorsone. Viņas kontā ir vairāki bestselleri – nišīgais Olfactive Studio Autoportrait un tik ļoti slavenais Black Opium.

IMG_9561

Kā nepārprotami liecina nosaukums, kompozīcijas zvaigzne ir tuberoze. Šo ziedu dabā redzējusi (un pasmaržojusi) vēl neesmu, bet esmu iemācījusies to atpazīt smaržās. Sajaukt nudien ir grūti, tuberoze ir nots ar raksturu. Aromāti, kam kompozīcijā dominē šī nots, parasti ienāk telpā pirms tās valkātājas un aizejot atstāj smaržīgu “šleifi”. Neesmu vēl atradusi tādas tuberozes aromātu, ko varētu iedomāties uzpūstu kautrīgai un nepārliecinātai sievietei.

Sublime Nature Tuberose kompozīcijā bez pašas tuberozes vēl ir sandalkoka nots. Tās veido kompozīciju, kas ir vienlaikus gan skaļa un uzmanību paģēroša, gan arī maiga un kautri sievišķīga.

Smaržūdens radīšanā izmantota Sublime CO2 ekstraktēšanas tehnoloģija, lai aromāts smaržu pudelītē būtu iespējami tuvāks tuberozes zieda dabiskajai smaržai.

IMG_9558

Sākumā par nišas aromātiem ieminējos tāpēc, ka Sublime Nature Tuberose par tādu gandrīz var noturēt, ja uz vienkāršās un šķietami dārgās pudelītes nepamana zīmola nosaukumu. Samērā ironiski, bet Chanel ekskluzīvā līnija un Frederic Malle smaržas tiek pildītas pavisam vienkāršās, gandrīz neizteiksmīgās stikla pudelēs, kamēr, skatoties uz dizaineru smaržu plauktiem, gar acīm ņirb milzumdaudz dažādu krāsu, flakonu veidu un rotājumu. Vienkāršība nu ir izsmalcinātības pazīme.

Pats aromāts gan, manuprāt, nevar gluži mēroties spēkiem ar manu mīļāko tuberozes kompozīciju – zīmola Frederic Malle smaržas Carnal Flower – un tās komplicētību. Taču vai tāds ir mērķis? Oriflame Sublime Nature Tuberose ir linearā kompozīcija, kurai laika gaitā mainās tikai intensitāte. Uzreiz pēc iepūšanas tā var likties pat smacējoša, pēc tam tā ir vienkārši spēcīga smarža, bet uz beigām turās tuvu pie ādas un kļūst maigāka, intīmāka.

Smaržas 50 ml iepakojumā var pasūtīt no Oriflame septembra kataloga. Iepazīšanās cena ir 27,99 eiro (parastā cena – 42,90 eiro), bet, pērkot kopā ar kādu no akcijas dekoratīvās kosmētikas produktiem, var iegūt papildus astoņu eiro atlaidi.

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s