Šodien man bija iespēja iepazīties ar jaunās pašmāju skaistuma kastītes GlanceBox veidotāju Jūliju un pārējo komandu, kas sastāvēja no trim puišiem. Viņi visi ir Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes studenti, un projekts patlaban darbojas LU Biznesa inkubatorā.
Ideja par skaistuma kastīšu veidošanu Jūlijai radās tāpēc, ka viņa pati pasūtīja šādas kastītes, dzīvojot ārzemēs. Atgriežoties nolēma, ka gribētu pati tādu izveidot Latvijā.
Vakardien tika atklāta pieteikšanās janvāra kastītei, un visi 50 eksemplāri uzreiz atrada pircējas. Drīzumā gaidāma februāra kastīte ar jauniem produktiem. Man bija iespēja izmēģināt pirmo kastīti, ko tagad varu atrādīt jums.
Manā kastītē ir seši produkti:
- NYC In a Minute Quick Dry nagu laka tonī Downtown;
- Chanel Sublimage Essential Comfort Cleanser sejas ādas attīrītājs/kosmētikas noņēmējs, 5 ml;
- Orlane Active Hydration Body Care ķermeņa krēms, 7 ml;
- Orlane Vitalizing Scrub sausai vai jutīgai ādai 3,5 ml;
- Ephemera spogulītis;
- Herkuless Active&Fit musli batoniņš.
No kosmētikas vienīgais pilnizmēra produkts ir nagu laka, pārējie ir mazizmēra paraudziņi – pāris lietošanas reizēm. Pagaidām paspēju izmēģināt tikai Chanel kosmētikas noņēmēju, par kuru palika labs iespaids. Un man patīk nagu lakas tonis – tumšs lillīgi rozā.
Kā redzams, tad kastītē pārstāvētas dažādas cenu kategorijas, tāpat arī variēts ar produktu izmēru un tipu. Kastītes iespējams iegādāties GlanceBox mājaslapā. Tagad gan pirmā kastīte ir izpārdota, jāgaida, kamēr klajā nāks otrā!
es ar saņēmu savu kastīti. tik man šaneļa miniatūras vietā ir Babylips lūpu balzāms ar rožu piešprici 🙂
Jā, kastītēm ir vairāki varianti! 🙂
Vēl tikai gaidu sav kastīti, bet tā, ka, manuprāt, tās vērtība ir tieši pārsteigumā, tad izlasot, kas lācim vēderā – vairs nekārojas.
Tāpēc līdz atvēršanai labāk no blogiem turēties pa gabalu! 😀
Skatos, ka kastīšu saturs atšķirīgs, es laikam sabēdātos, ja man būtu Baby lips, nevis Chanel.