Ilgi gaidītais jaunums – SaneriBox skaistuma kastīte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jau vairākus gadus šur un tur izskan sūdzības, ka ārzemēs sievietes tiek lutinātas ar dažnedažādām skaistuma kastītēm, bet mums nekā! Šogad tas mainījās, jo Latvijas tirgū ienāca veselas divas. Par GlanceBox jau pastāstīju, tagad pienācis laiks ielūkoties SaneriBox.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mani favorīti šajā kastītē ir Biosilk matu zīds (esmu mēģinājusi, varu tikai ieteikt), Invisibobble matu gumijas, ko vēlējos izmēģināt, kā arī Attirance Honey&Almond dušas eļļa – vienkārši esmu liela dušas eļļu cienītāja.

Vēl kastītē atrodams

  • Dove Natural Touch dezodorants
  • Beauty Shop ķermeņa sviests
  • Krauter-Garten šampūns un kodicioniera paraudziņš
  • Premier acu krēma un seruma paraudziņi
  • CCS kāju krēma paraudziņi
  • Bio Apta šampūns un sejas toniks
  • Styx ķermeņa krēms

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lai arī dzīvē viss izskatās uz pusi mazāks nekā fotogrāfijās, ar kastīti esmu apmierināta. Kastītes “kodolu” veidoja man interesantas lietas, savukārt paraudziņi ir no vēl neizmēģinātiem zīmoliem. Nekāds pārsteigums gan man neiznāca, jo cītīgi sekoju #saneribox haštagam un jau pirmdien biju rūpīgi izpētījusi kastīšu saturu. Ko tu ziņkārīgam padarīsi!

Par skaistuma kastīšu problēmātiku

Neliela liriska atkāpe… Pamanīju, ka daudzviet izteikta neapmierinātība par šīs kastītes un GlanceBox saturu. Man jau šķiet, ka skaistuma kastītes ir tas produkts, par kuru ar pilnu pārliecību var teikt, ka visi vienmēr nebūs pilnībā apmierināti. Un ar to ir jārēķinās, nopērkot “kaķi maisā”.

Ko tad mēs īsti vēlamies, kad pasūtām skaistuma kastīti? Pārsteigumu, protams! Vienīgā problēma tāda, ka katra to pārsteigumu iztēlojusies citādi, un lielākā daļa vispār nezina, ko vēlas. Un tas kastīšu veidotāju darbu ļoti sarežģī, jo jāizpatīk visām dažādajām vēlmēm un pat “gribu kaut ko, nezinu ko”… Izklausās neiespējami.

5 domas par “Ilgi gaidītais jaunums – SaneriBox skaistuma kastīte

  1. Es savu neapmierinātu izsaku ne jau tāpēc, ka vēlos piesieties, bet gan tāpēc, ka arī skatoties visas kastes, kas vien iespējamas, man ne īsti patīk, jo laikam šis kastīšu princips nav mans. Es labāk izdomāju, ko gribu un nopērku, nevis nometu pusi malā un paraudziņus, var teikt, uzreiz metu laukā, bet tā jau ir tikai mana problēma.
    Es,protams, priecājos, ka mums beidzot ir savas skaistuma kastītes, bet man liekas šajā kastītē nebija iekšā nekas wow, lai skrietu un sūtītu, lai gan noformējums dikti skaists ir! 🙂

    1. Par to varu tikai piekrist, mani arī kastīšu ideja nav līdz galam pārliecinājusi jo parasti skaidri zinu, ko gribu.

  2. Nu tā neapmierinātība ar saturu ir novērojama visur pasaulē. Lasu dažādu cilvēku negatīvus komentārus teju pie katras kastītes apraksta ASV, un te tādu ir daudzos desmitos. Tikai tā starpība, ka šeit ir plašāka izvēle un var specializēties, piem, pasūtīt tikai smaržu kastītes, tikai nagu laku kastītes un tml. ja ir specifiskas intereses.

    Man patīk ideja, ka man piedāvā kaut ko tādu, ko es pati neiedomātos nopirkt vai arī nezināju, ka tādu gribu. 🙂 Jo ja ir skaidri zināms, ko gribu pamēģināt, tad jāpasūta konkrētās firmas paraudziņi, nevar cerēt, ka paveiksies dabūt kādā kastītē.
    Ir dažas lietas, ko es skaidri zinu, ka neinteresē, kā, piemēram, smaržas, tā nu vienmēr turu īkšķus, lai tik nebūtu smaržu paraudziņi, bet ar visu pārējo kaut ko jau var iesākt. 🙂

  3. Incredible! This blog looks exactly like my old one! It’s on a completely different
    subject but it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of
    colors!

Komentēt