Šķidrās lūpu krāsas: Veiksmīgie un ne tik veiksmīgie produkti

IMG_7963.JPG

Kā jau noteikti esat pamanījušas, pēdējā laikā milzīgu popularitāti kosmētikas pasaulē bauda šķidrās lūpu krāsas. Daudziem patīk matētais finišs, ko ar tām var iegūt, citu uzrunā ilgnturība, vēl kādu – izteiksmīgie, pigmentētie toņi. Es esmu izmēģinājusi vairāku zīmolu piedāvātos produktus, par kuriem dalīšos iespaidos un, cerams, palīdzēšu arī jums izvēlēties kādu labu produktu!

img_7966

Sarakstu veidošu prioritārā kārtībā – sākšu ar favorītiem un beigšu ar to lūpu krāsu, kas man nepatika nu nemaz.

  1. Inglot HD Lip Tint ir mans absolūtais favorīts no līdz šim izmēģinātajām šķidrajām lūpu krāsām. Tā lieliski klājas un ir pasakaini pigmentēta. Lūpas noklāj plānā kārtiņā, tāpēc nav dažiem šāda veida produktiem raksturīgās sajūtas, ka uz lūpām ir apmetuma kārta. Noturība ļoti laba – turas kā pielīmēta. Es pie plusiem pieskaitu arī neuzbāzīgo ķiršu smaržu.
  2. NYX Lip Lingerie ir mans otrais mīļākais produkts. Salīdzinot ar Inglot HD Lip Tint, konsistence ir biezāka un smagāka uz lūpām, arī noturība nedaudz sliktāka. Esmu dzirdējusi sūdzības, ka šīs lūpu krāsas ļoti sausinot lūpas, bet es to sevišķi neizjūtu. Protams, šāda tipa produktus ieteicams lietot uz lūpām, kas nav sausas vai sasprēgājušas – gan sajūtas nēsājot būs labākas, gan arī lūpu krāsa neizcels sausās vietas. NYX Lip Lingerie dodu plusiņu par toņu klāstu, kurā pārstāvēti gan siltāki, gan vēsāki toņi. Man ir divi toņi – Ruffle Trim un Teddy.
  3. ColourPop Ultra Satin Lip izrādījās ne gluži tas, ko biju gaidījusi. Skatoties attēlus, biju sagatavojusies nenožūstošam, mitram un nedaudz spīdīgam finišam. Tāpēc liels bija mans pārsteigums, kad rozīgais tonis Alyssa izrādījās vienkārši matēts. Tas izskatās labi, taču ir mazliet mitrāks par abiem iepriekšējiem produktiem, līdz ar to, sakniebjot lūpas, ir jūtams lipīgums, un arī noturība ir nedaudz sliktāka. Esmu dzirdējusi, ka Ultra Satin lūpu krāsas sausina mazāk par ColourPop matētajām, un tiešām – nekādu lielu diskomfortu neizjutu.
  4. Essence Matt Matt Matt matētais lūpu spīdums izklausās pēc pretrunas. Matēts lūpu spīdums? Kā tas izpaužas? Patiesībā tā ir līdz galam nenožūstoša šķidrā lūpu krāsa, līdzīga NYX Soft Matte Lip Cream, tikai ar šķidrāku konsistenci. Formulas dēļ tā smērējas vairāk un ir mazāk noturīga par Soft Matte Lip Cream. Šis produkts manas simpātijas neieguva.
  5. NYX Liquid Suede šķidrā lūpu krāsa man patika vismazāk no visām izmēģinātajām. Man ir tumši, tumši violetais tonis Subversive Socialite. Lai cik skaists tas nebūtu, lūpu krāsa jāklāj vairākās kārtas, lai panāktu daudzmaz vienmērīgu rezultātu. Un pat tad, ja tas izdevies, visas pūles izrādās veltas, jo produkts zibenīgi “noēdas” vietās, kur lūpas saskaras (pie lūpu kaktiņiem) un saiet kunkuļos. Manuprāt, nelietojams produkts. Pieņemu, ka vaina varētu būt konkrētajā tonī, taču mana pieredze nudien nelika vēlēties izmēģināt pārējās krāsas vai aicināt kādu citu to darīt.

Tāds nu ir mans šķidro lūpu krāsu tops. Man prieks, ka Latvijā šāda veida produkti kļūst arvien vieglāk pieejami, jo matēto lūpu popularitātes pirmajā vilnī veikalos tikpat kā nevarēja atrast šķidru matēto lūpu krāsu. Tagad tās nopērkamas visās cenu kategorijās un toņu variācijās.

Kuras ir jūsu mīļākās matētās lūpu krāsas un kāpēc?

Komentēt