Viens no maniem mīļākajiem tonālajiem krēmiem: Revlon Colorstay kombinētai un taukainai ādai

Šodien gribu pastāstīt par vienu no saviem favorītproduktiem jau vairāku gadu garumā – Revlon Colorstay Combination/Oily Skin tonālo krēmu. Pirmoreiz es to izmēģināju pirms vairākiem gadiem, kad Latvijā Revlon produkti vēl nebija pieejami – atceros, toreiz mans vienīgais iebildums bija pret pudelītes atvērto kakliņu, no kura tonālais krēms kaut kā nebūt bija jāmēģina vajadzīgajā daudzumā izdabūt uz plaukstas augšpuses. Parasti tas neizdevās – izkratījās vai nu par maz, vai arī krietni par daudz. Paldies visiem gaišajiem prātiem uzņēmumā, tagad tonālajam krēmam ir ērts pumpītis un viss ir kā nākas.

Pats produkts joprojām ir lieliski piemērots taukainajam ādas tipam, kam nav raksturīgi sausi ādas laukumi. Tas ir vidēji sedzošs, ideāli sapludina ādas toni, taču nav kā maska. Ja ieskatās fotogrāfijā, vasaras raibumiņi uz mana deguna virspuses spīd cauri!

Tonālais krēms uz ādas izskatās dabiski, bet tajā pašā laikā rada iespaidu par perfekti izlīdzinātu ādas toni. Man šis efekts ļoti patīk!

Vēl viens pluss – taukainai un kombinētai ādai paredzētais produkts ilgāku laiku pasargā no ādas spīdēšanas un no ādas “nenokūst” pat tad, kad taukainais spīdums – kosmētikas noturības ļaunākais ienaidnieks – ir parādījies.

Nevaru apstiprināt uz iepakojuma doto solījumu par 24 stundu noturību, taču darba dienu un vēl kādu pasākumu vakarā iztur godam. Tonālajam krēmam ir arī SPF15.

Diezgan interesants ir veids, kādā šis produkts pie manis nonāca. Drogas mājaslapā ir sadaļa “Produktu testēšana”, kurā regulāri ir iespēja pieteikties izmēģināt kādu no jaunumiem, kas parādījušies vai drīz parādīsies Drogas veikalu plauktos. Katru reizi tiek izlozēti 20 klienti, kas par brīvu saņems produktu izmēģināšanai un varēs ierakstīt savu atsauksmi (diemžēl es nokavēju termiņu, bet varu taču ierakstīt šeit 🙂 ). Es kopumā esmu pieteikusies kādas piecas reizes, līdz šoreiz palaimējās. Ja ir interese uzzināt un pamēģināt ko jaunu, vērts uzmest aci arī Drogas “Dāmu skolas” sadaļai, jo tur var pieteikties pasākumiem par tēmām, kas saistītas ar dekoratīvo kosmētiku, ādas kopšanu, saules aizsardzību, apģērba kopšanu u.tml., kuros papildus ekspertu padomiem var tikt pie dāvaniņām. Esmu reiz šādā pasākumā bijusi un par to pat uzrakstījusi.

Tāda, lūk, atsauksme uz pozitīvas nots. Bet padalieties arī jūs ar saviem mīļākajiem tonālajiem krēmiem! 🙂

Viena doma par “Viens no maniem mīļākajiem tonālajiem krēmiem: Revlon Colorstay kombinētai un taukainai ādai

Komentēt