Nedēļas maska: Christian Breton Charcoal Mask

Christian Breton Charcoal Mask Review Purifying Facial Mask

Tā kā man iekrājusies kaudzīte ar sejas maskām, ko testēt, šomēnes katru nedēļu izmēģināšu pa vienai un iespaidos dalīšos ar jums. Pie reizes arī pati atcerēšos vismaz reizi nedēļā nedaudz atvilkt elpu no ikdienas skrējiena un veltīt brīdi sev.

Šoreiz kārta Christian Breton Charcoal Mask attīrošajai maskai. Tā ir drāniņmaska, taču melnā krāsā – nevis baltā, kā ierasts. Skats ir visai interesants:

IMG_6253

Tā ir attīroša maska ar oglēm, vulkāniskajiem pelniem, kā arī kaviāra un dažādu augu ekstraktiem. Solās attīrīt ādu, vizuāli samazināt poras, nomierināt un mitrināt ādu, kā arī to izgaismot.

Lietošana kā jau visām šāda tipa maskām: jāuzliek uz tīras, sausas sejas, jāpatur 20-25 minūtes, bet pēc noņemšanas palikušais serums jāiemasē ādā.

Zinu, ka drāniņmaskām ir savs fanu pulciņš, bet ir arī otra puse, kas šīs maskas neatzīst – jo par glumu, par slidenu, par lipīgu vai neefektīvu. Es esmu kaut kur pa vidu. Tā kā esmu izmēģinājusi daudzas un dažādas šāda veida maskas, man ir izveidojies priekšstats, ko varu no tām sagaidīt, proti, mitrināšanu, gludāku ādu un to netveramo mirdzumu, kas sejai liek izskatīties možai un starojošai. Taču man gribētos uzsvērt, ka nekādas krasas pārmaiņas no šādām maskām nevajadzētu gaidīt – tas vienkārši nav tāds formāts.

No Christian Breton Charcoal Mask maskas es sagaidīju ādas mitrināšanu, pēc tās lietošanas āda šķita gluda un labi palutināta, kā arī bija manāms jauks pēc-seruma mirdzums. Taču attīrošo efektu tā arī nevarēju saskatīt, un šī maska man šķita mazāk koncentrēta par Āzijas līdziniecēm, kas parasti sniedz īstu mitrināšanas superdevu.

Kopumā – tas nav slikts piedāvājums Rietumu tirgū, bet es tomēr dodu priekšroku Āzijas maskām, piemēram Missha trīsdaļīgajai maskai zilā krāsā.

Kādas ir jūsu mīļākās drāniņmaskas?

Viena doma par “Nedēļas maska: Christian Breton Charcoal Mask

Komentēt