Mākslīgās skropstas bez līmes un ķēpas: Artdeco magnētiskās skropstiņas

Šis “jaunums” pie manis atceļoja jau ziemā, taču atsauksmei esmu saņēmusies tikai tagad. Ceru, ka piedosiet ilgo kavēšanos! 🙂

Ar mākslīgajām skropstām vispār esmu uz “jūs”. Daži līmējamo skropstiņu komplekti man ir bijuši, bet kārtīgi tās pielikt un neatstāt redzamas līmes pēdas tā arī neiemācījos, tāpēc tās vienkārši nelietoju. Pieaudzētās skropstas arī mani nevilina, jo negribu iedzīvoties uzkrītošās “birstītēs” un sadzīvot ar to, ka skropstiņas pirms profilakses sāk izkrist. (Te gan jāpiebilst, ka esmu redzējusi arī ļoti skaistas pieaudzētās skropstas, par kurām par neiedomātos, ka tās ir mākslīgas, ja pati to īpašniece nebūtu pateikusi!)

Lai arī cik ļoti man gribētos kuplākas skropstas, varētu teikt, ka visu iepriekš uzskaitīto neērtību dēļ es vienkārši gaidīju, kad tirgū parādīsies kas labāks un vienkāršāks. Un tad es pirmoreiz izdzirdēju par magnētiskajām skropstiņām.

Šajā Artdeco Magnetic Lashes iepakojumā atrodamās skropstiņas ir četrdaļīgas: katrai acij pie dabīgo skropstu saknēm jāpiestiprina augšējās un apakšējās skropstiņas, kam abām vidū ir neliels magnētiņš. Abi magnēti pievelkas viens pie otra un droši turas vietā. Lielais pluss – nekādas ķēpāšanās ar līmi, nekādu mēģinājumu noslēpt līmes pēdas, nekādas atlīmēšanās.

Šīs skropstiņas nav visas skropstu līnijas garumā, bet aptver galvenokārt ārējo acs daļu. Man tas ļoti patīk, jo mākslīgās skropstas labi saplūst ar dabīgajām un izveido tādu kā “kaķisku” skatienu. Man ļoti patīk, kā izskatās uz acīm!

View this post on Instagram

Tā kā saņēmu vairākus jautājumus par @artdeco_latvia jaunajām magnētiskajām mākslīgajām skropstām, mēģināju noķert kādu mazumiņu gaismas ( #ziemasproblēmas ) un nofotografēt. Storijos ir arī video! Kas mani piesaistīja – nekādas ķēpas ar līmi, skropstas izmantojamas daudzkārt un arī uzlikšana šķita gana vienkārša. Skropstas sastāv no četrām daļām – augšējās un apakšējās skroptiņu rindas katrai acij. Katrai no tām ir mazs magnētiņš. Pirmoreiz liekot, nebiju gaidījusi, ka sīciņie magnētiņi tik stipri pievilksies viens pēc otra, tāpēc mazliet satrūkos. Piektdien skropstas pieliku viens un divi, šodien sanāca kādu laiku pacīnīties. Ja neskaita garumu, tad skropstiņas izskatās dabiski. Princeses skatiens bez pārspīlējumiem 😊 Saņēmu jautājumus par to, kādas sajūtas nēsājot. Neesmu tās valkājusi ilgāk par divarpus stundām, bet šajā laikā biezi vien aizmirsu, ka man kaut kas ir uz acīm. Rezumējot – man ļoti patīk! Mākslīgās skropstas nelietoju, jo nepatīk ķēpāties un negribas pēc tam vēl tās “slēpt” ar laineri, tāpēc man šis ir ideāli piemērots produkts. Artdeco magnētiskās skropstiņas nopērkamas @douglas_latvia par €15,99. #notsponsored , starp citu. Fotogrāfijā man uz lūpām Artdeco Perfect Color lūpu krāsa tonī 838 un lūpu zīmulis tonī 140 – par šiem un vēl diviem citiem produktiem var lasīt jaunākajā ierakstā manā blogā, ar visiem swatciem! Aktīvais links profilā. Ja ir kādi jautājumi vai kas cits uz sirds, droši atstājiet komentāru! ✨ #artdeco #artdecolatvia #douglaslatvia #magneticlashes #magneticeyelashes #latvian #latvianblogger

A post shared by Annija (@rigasmetro) on

Ļoti forši ir arī tas, ka magnētiskās skropstiņas piestiprinās pie dabīgo skropstu saknītēm, nevis tiek līmētas, līdz ar to nav nepieciešams lietot laineri. Šādā grimā mākslīgās skropstas izskatās tik dabiski, cik nu šāda garuma un kupluma vēdeklīši var izskatīties. 🙂

Ir arī savas negatīvās puses, piemēram, uzlikšana. Pirmajā reizē noteikti iesaku pieiet šai procedūrai uzmanīgi, jo magnētiņi ar spēku pievelkas kopā – tas var nedaudz izbiedēt, un, kā zināms, ar acu rajonu labāk nejokoties. Kopumā jau nekas sarežģītas tas nav un pēc pāris mēģinājumiem iemanās, bet citiem zīmoliem esmu redzējusi plastmasas pincetes, kas šo uzdevumu varētu atveiglot.

Šīs skropstiņas valkāju savā izlaidumā, kopumā kādu desmit stundu garumā. Pirmās stundas ir tīri neko, bet pēc laika, protams, tās uz acīm sāk just. Nebija gan tā, ka neciešami, bet tas droši vien atkarīgs no acu jutīguma. Kopumā mani iespaidi par magnētiskajām skropstām ir vislabākie. Pie šīm skropstiņām – kuras ir daudzkārt lietojamas – es ķeršos brīžos, kad pasākums atļauj vai pat pieprasa ko greznāku.

Diemžēl izskatās, ka Artdeco Magnetic Lashes bija daļa no limitētās kolekcijas, tāpēc pašreiz tās vairs nav nopērkamas. Pagājušogad pārdošanā parādījās vairāku veidu Essence magnētiskās skropstiņas, taču arī tās pēdējā laikā neesmu manījusi. Ceru, ka pirms svētku sezonas šāda veida skropstiņas atkal parādīsies veikalu plauktos, jo man tās šķiet vienkārši fantastisks izgudrojums cilvēkiem, kam roka nav ietrenēta mākslīgo skropstu pielīmēšanā, bet dažreiz tomēr gribas tādas valkāt.

Artdeco skropstiņas iegādājos pati.

Viena doma par “Mākslīgās skropstas bez līmes un ķēpas: Artdeco magnētiskās skropstiņas

Komentēt