Lip Monthly marta lūpu produktu maciņš

Lip Monthly ir ikmēneša skaistuma kastīte (maciņa formātā) no ASV, kas veltīta lūpu produktiem. Turklāt tā ir viena no retajām ārzemju skaistuma kastītēm, ko sūta uz Latviju. Tā nu, ziņkārības dzīta, kļuvu par tās abonentu. Mana pirmā kastīte pienāca februārī un sevišķu iespaidu neatstāja (atsauksme šeit). Tik un tā nolēmu sagaidīt nākamo maciņu un izmēģināt laimi vēlreiz.

Tā kā iepriekšējo paciņu gaidīju ierodamies divas nedēļas, liels bija mans pārsteigums, kad šoreiz tā pienāca četru dienu laikā.

IMG_1033IMG_1039IMG_1055

Šoreiz maciņā ir četri produkti, divi no tiem ir no zīmola Camilla Cosmetics. Zīmols ir pavisam jauns, nezināms un, šķiet, nāk no Dienvidāfrikas, bet neesmu par to pārliecināta. Vienīgais zīmola kanāls, ko varēju atrast, ir Instagram konts, kurā ir tikai mode un smieklīgas bildītes, bet nekas saistīts ar kosmētiku. Man patīk izmēģināt jaunus un pavisam svaigus produktus, taču gribētos arī saņemt vairāk informācijas par man pilnīgi nezināmu zīmolu.

Bukletā norādīts, ka Camilla Cosmetics lūpu krāsa un spīdums katrs maksā 14 dolārus. Abiem toņa nosaukums ir 44, un tos paredzēts lietot kopā vai arī atsevišķi – pēc izvēles. Produkti man tīri labi patīk. Lūpu krāsa ir skaistā tonī ar satīna finišu, noturība ir pieklājīga, krāsa neizplūst un nesausina lūpas. Spīdums ir puscaurspīdīgā tonī, tas smaržo pēc ogām un ir patīkamas konsistences – nav pārāk biezs vai lipīgs. Produkti ražoti Ķīnā; lai gan neuzskatu to par neapgāžamu kvalitātes vai tās trūkuma rādītāju, tā ir viena no nedaudzajām lietām, ko par šiem produktiem zinu.

Vēl viena lieta – produktu iepakojumi šķiet kaut kur redzēti… 🙂

Tas man liek domāt, ka Camilla Cosmetics nodarbojas ar “iedvesmošanos” no high end kosmētikas zīmoliem, bet kas to lai zina.

Nākamais produkts kastītē ir Eco Lips Ecotints lūpu balzams tonī Sugar Plum, kura vērtība ir 4,49 dolāri. Tas ir vienkārss balzams ar vieglu sarkanīgi brūnganu tonīti. Tas nav testēts uz dzīvniekiem, tajā nav glutēna, un tajā izmantoti 30% sastāvdaļu ar fair trade sertifikātu. Diemžēl tam piemīt spēcīga piparmētru smarža un vaskaina piegarša, ko es nespēju izturēt.

Pēdējais produkts ir no viszināmākā zīmola – Cargo Cosmetics. Tas ir ļoti neliels metāla iepakojums, kurā bronzeris un vaigu sārtums (vērtība 10 dolāri). Bronzeris ir brūngani zeltainā nokrāsā, bet vaigu sārtuma tonis ir ļoti gaiši rozā. Tie nav pārlieku pigmentēti, bet ikdienai varētu būt labi.

Ar šo Lip Monthly maciņu esmu apmierināta vairāk nekā ar pagājušā mēneša. Domāju, ka lietošu visus produktus, izņemot Eco Lips balzamu. Tomēr savu abonementu esmu atcēlusi, jo šī kastīte tomēr nav manā gaumē. Man patiktu, ja tajā būt zināmāki zīmoli un interesantāki produkti, taču tad droši vien maciņa cena būtu stipri augstāka par pašreizējiem 12,95 dolāriem.

IMG_1079

Lūk, arī neliels FOTD, izmantojot Camilla Cosmetics lūpu spīdumu.

Kādi ir jūsu iespaidi par Lip Monthly?

Komentēt