Skaisti jaunumi no Dzintars: My Charm Elegant smaržas un lūpu krāsa

Šur un tur jau iepriekš esmu pieminējusi, ka šajā semestrī rakstu maģistra darbu. Nu, lūk, ir maija beigas un pēdējie metri līdz nodošanai pieveikti, varētu teikt, ka palikuši vien daži pēdējie centimetri… Un līdz ar to beidzot varu naktī pagulēt ilgāk par četrām piecām stundām (vairāk no stresa, nekā no darba apjoma) un arī uzrakstīt par kaut ko skaistu…

Šoreiz – divi jaunumi no mums visiem labi zināmā un mīļā zīmola Dzintars!

Dzintara smaržas. “Rīgas ceriņi” ir leģendāri, un vispār gan jau katrai mums ir asociācijas un atmiņas saistībā ar Dzintara smaržām – cik pozitīvas vai negatīvas, tas vēl ir jautājums.

Pirms dažiem gadiem Dzintars sevi ļoti labi parādīja ar Opera smaržu sēriju, kas forumos un blogos izpelnījās labas atsauksmes: gan kvalitatīvas, gan mūsdienīgas. Es nevienu Operu tā arī mājās neatnesu, taču ar zīmola pārstāvju gādību man bija iespēja izmēģināt Dzintars My Charm Elegant smaržūdeni.

Virsnotis: greipfrūts, augļi un citrona lapas. Sirdsnotīs ir ziedu buķete – Sambaka jasmīns, ķiršu ziedi, rozes un narcises, kamēr pēcnotis veido koksnes, muskusa un ambras notis. Pēc apraksta izklausās visai eksotiski, taču patiesībā Dzintars My Charm Elegant ir smaržas, kas smaržo pēc… Smaržām. Diezgan viegls, visiem deguniem patīkams dienas aromāts, kurā mans deguns nespēj nošķirt nevienu atsevišķu noti. Labas biroja smaržas, žanra klasika.

Šo smaržu pluss ir lētā cena – 25 eiro par 50 ml.

View this post on Instagram

Ja reiz kādā dzīves jomā esmu konservatīva, tad tā ir krāsošanās un apģērbs. Ja lūpu krāsa, tad nude vai varbūt sarkana. Ja acu ēnas, tad kaut kur plus mīnus dabiskajā toņu gammā. Tāpēc @colourpopcosmetics #itsmypleasurepalette sanāca tāds impulsa pirkums, pēc kura paliku domājam – diez, ko man tagad darīt ar visiem šiem skaistajiem, drosmīgajiem violetajiem toņiem? Īpaši tāpērc, ka tie ir tik fantastiski spilgti. Šī ir mana interpretācija par violetu grimu, ar kuru nejūtos neērti sabiedrībā. Uz lūpām @dzintars_cosmetics jaunā lūpu krāsa zelta futlārī tonī 601. Man šādi koraļļi ļoti patīk! Lūpu krāsa uz lūpām ir mitrinoša, pēc noēšanās atstāj iekrāsotas lūpas un jauki smaržo, man šķiet, ka pēc ogām. Sastāvā makadāmijas eļļa, linsēklu eļļa, šī sviests un kakao sviests, kā arī ādu nogludinošas sastāvdaļas. Nezinu, varbūt pavasaris un vispār labs garastāvoklis, bet sen neesmu izmēģinājusi produktus, kas man nepatiktu! ✨ Turpinot par šo pašu tēmu, blogā ir ieraksts par maniem favorītiem no Catrice un Essence jaunākajām kolekcijm – aktīvai links profilā! #selfie #makeupselfie #dzintars #dzintarscosmetics #colourpopcosmetics #colourpop #colourpopitsmypleasure #purpleeyeshadow #wingedliner #purpleliner #lipsnude #corallipstick #corallips #brightmakeuplook #makeupgoal #freshskin #dewyskin #makeupaddicts #beautylove #curlyhair #wavyhair #latvianblogger #beautybloggers #fotd #beautyful #atradudrogās

A post shared by Annija (@rigasmetro) on

Par otro manu izmēģinājumu objektu kļuva Dzintara lūpu krāsa tonī 601. Maigs korallis, kas manam ādas tonim ir labs tonis ikdienai, kad gribas kaut ko nedaudz spilgtāku par nude lūpu krāsu, bet vienalga neitrālu.

Šai lūpu krāsai ir mitrinoša iedarbība, jo tās sastāvā ir dabiskās eļļas un vitamīni. Uz lūpām ļoti patīkama, nesausina it nemaz.

Lūpu krāsas zelta futlārī maksā 14,50 eiro bez atlaides.

Starp citu, kā jums patīk jauno Dzintars produktu iepakojums? Lūpu krāsa ir zeltītā, pasmagā futlārī ar magnētisku aizdari. Man šāds vienkāršs, taču kvalitatīvs iepakojums ļoti patīk – sajūtu līmenī signalizē par augstu kvalitāti un sava veida ekskluzivitāti.

Kopumā jāsaka – man prieks, ka Dzintars paliek labāks un mūsdienīgāks, iet līdzi laikam. Uz nostalģijas vien mūsdienās uzņēmumu nevar būvēt, nepieciešams arī labs produkts, mārketings un dizains. Un izskatās, ka Dzintars ir sapurinājies un dodas pareizajā virzienā.

Komentēt