Viens no maniem mīļākajiem sejas kopšanas kosmētikas zīmoliem – Dr.Hauschka

IMG_9971

Pēdējā laikā esmu nonākusi pie tāda visai pašsaprotama secinājuma, ka ādas kopšana ir visa pamatā, bet dekoratīvā kosmētika svarīguma ziņā nāk krietni pēc tam. Kādu laiku man ar ādas kopšanu gāja kā pa kalniem, kas, kā tagad saprotu, bija hormonālu problēmu dēļ. Šķita, ka nekas jau tāpat neder, tāpēc pa laikam nolaidās rokas. Kad nu tas ir atrisināts, ir vieglāk atrast piemērotus līdzekļus un redzēt labvēlīgu rezultātu.

Dr.Hauschka produktus lietoju jau kādu laiku. Rožu sejas krēms vairākus gadus ir mans favorīts ziemas sezonā (un mazākos daudzumos arī vasarā), tāpēc nolēmu pamēģināt vēl kaut ko no šī zīmola produktu klāsta un varbūt pat pilnībā pāriet uz to savā sejas ādas kopšanas rutīnā.

IMG_9963

Tā nu pirms dažiem mēnešiem tiku pie četriem produktiem – jau pieminētā rožu krēma, acu krēma un lūpu balzama, kā arī tonika, kas nāca dāvanā pie pirkuma.

Rožu sejas krēms ziemai ir ļoti piemērots, jo labi novērš sausumu un liek ādai justies labi. Vairāk gan piemērots sausai ādai, jo man kā taukainas ādas īpašniecei tas pēc dažām stundām rada eļļainu sajūtu. Kas gan īpaši netraucē – labāk tā, nekā sausa un savilkta āda, vismaz tāda ir mana nostāja šajā jautājumā. Vienīgais, kas man īsti nepatīk – krēmam ir visai bieza tekstūra un to ir grūti izsmērēt, nevelkot ādu, un man nedaudz bail, ka tas novest pie pāragras grumbu veidošanās.

Toniks paredzēts lietošanai kopā ar citiem produktiem, lai atsvaidzinātu un tonizētu ādu. Sastāvā gan ir spirts, no kura parasti izvairos, taču nekādu sausinošu efektu uz savas ādas nemanīju – jāatgādina gan, ka tā man ir taukaina un vairāk reaģē uz putojošiem produktiem, nevis šāda veida tonikiem.

Nākamais produkts – mitrinošs acu krēms. Šis produkts man patīk, jo sniedz visu, ko no acu krēma gribu sagaidīt, proti, tas labi mitrina acu zonu un ātri iesūcas. No rīta uzliekot nelielu daudzumu, droši var likt pa virsu tonālo krēmu un konsīleri. Arī smarža visiem produktiem ir patīkama un neuzbāzīga.

Visbeidzot produkts, kas man patika vismazāk – lūpu balzams. Man šķita, ka tas nebaroja un nemitrināja lūpu ādu tik labi kā citi līdzīgi produkti, pārāk bieži gribējās to atjaunot. Neesmu arī lielā sajūsmā par iepakojumu, kurā jāliek iekšā pirksti. 🙂

Kopumā gan man Dr.Hauschka produkti ļoti patīk un tas ir arī viens no retajiem dabīgās kosmētikas zīmoliem, ko varu lietot bez bažām, ka āda saniķosies. Ja ir vēlme visu ādas kopšanas rutīnu veidot no Dr.Hauschka produktiem, tas gan var sanākt sālīti: katrs produkts maksā nedaudz zem 30 eiro, izņemot lūpu balzāmu, kura cena, ja pareizi atceros, ir ap 10 eiro.

Komentēt