Ko jaunu piedāvā Madara? Madara Insider Beauty Box Rudens 2018

IMG_1884

Madara ir mans, iespējams, vismīļākais latviešu zīmols kosmētikas lauciņā. Man ļoti patīk tā estētika – vienkāršība, dabiskums un neuzspēlēta gaumes izjūta. Arī produktu kvalitāte mani gandrīz vienmēr ir apmierinājusi un dažkārt pat ļoti patīkami pārsteigusi. Tāpēc, izjūtot ieilgušu skaistuma kastīšu iztrūkumu manā dzīvē, nolēmu dot iespēju Madara Insider Beauty Box – kastītei-pārsteigumam, kas iznāk divreiz gadā un ļauj iepazīties ar produktiem, kas vēl tikai ceļā uz veikalu plauktiem.

Iegādāties var vienu kastīti par 27,95 eiro vai arī divas kastītes uzreiz par 37,95 eiro. Es ilgi nedomāju un pasūtīju divas. Zīmols sola, ka katrā kastītē būs atrodami produkti vismaz 40 eiro vērtībā, taču parasti šī summa ir nedaudz zem 60 eiro. Protams, ņemot vērā, ka Madara Labo cenu diennakts ar 40% atlaidēm notiek vairākas reizes gadā (nākamā būs jau 6.novembrī), tad par skaitļiem var diskutēt. Pērkot divas kastītes uzreiz, viena izmaksā mazāk nekā 20 eiro, un es esmu apmierināta Madara Insiders Rudens 2018 skaistumkastīti, ko par šo naudu saņēmu. Pārsteigumi neizpalika!

IMG_1887

Šādi izskatās kastītes saturs. Četri produkti: divi jaunumi, viens “uzlabots” produkts un viens bestsellers. Abi jaunie produkti pārdošanā nonāks novembrī.

IMG_1904

Šoruden Madara apspēlē interesantu koncepciju – ādas imunitāti. Proti, lai ādu pasargātu no negatīvās ārējās iedarbības, starp to un apkārtējo vidi ir jābūt kādai barjerai. Dažādi faktori – piemēram, temperatūru maiņa, berze, piesārņojums, temperatūras svārstības, bakteriāla līdzsvara trūkums – vājina ādas aizsargspējas, un īpaši tas attiecas uz laiku, kad ārā āda ir pakļauta aukstumam, bet iekštelpās tai jāsadzīvo ar apkures sezonai raksturīgo sauso gaisu.

Minisērijā Infinity Care System ir divi produkti: probiotiskā esence 100 ml iepakojumā un imunoserums. Serums satur probiotiķu ekstraktu, kas rūpējas par ādas līdzsvaru, sēņu biopolimērus, provitamīnu D un madaras auga polifenolus. Tas solās izlīdzināt un nogludināt ādu, mazināt jutīgumu un apsārtumu. Man kastītē bija otrs produkts – probiotiskā esence jeb tonika sprejs ar dabīgiem augu cukuriem un hialuronskābi, kā arī jau iepriekš pieminētajiem madaras polifenoliem. Tā uzdevums ir nostiprināt ādas aizsargbarjeru un nepieļaut ādas dehidrēšanos.

To paredzēts izsmidzināt uz sejas ādas un dekoltē pēc vajadzības. Sprejs smaržo pēc pļavas zālītēm kā jau lielākā daļa Madara produktu, un tā ir patīkama sajūta – laiku pa laikam atsvaidzināt ādu. Nekādas lielās izmaiņas no šī produkta lietošanas nemanīju, bet ideja man šķita interesanta un man nav ne mazāko pretenziju pret patīkamu, atsvaidzinošu rituālu.

IMG_1907

Otrs jaunums ir Smart Glow ķermeņa krēms ar mirdzumiņiem no svētku dāvanu kolekcijas, kas tapusi sadarbībā ar latviešu ilustratoru Robertu Rūrānu. Iepakojums ir skaists un svētki ir svētki, tomēr man šis šķita Madara zīmolam neparasts produkts – kas gan nav nekas slikts.

Domāju, ka katrai no mums kādreiz – visticamāk, tīņa gados – lietošanā ir bijis ķermeņa losjons ar spīdumiņiem, košas krāsas tūbiņā un parasti ar spēcīgu un salkanu aromātu. Madara klāsta papildinājums mani nedaudz samulsināja, jo uz labas gaumes robežas balansējošais produkts – ķermeņa krēms ar spīdumiņiem – ir ietērpts skaistā un gaumīgā iepakojumā, turklāt tam ir krēmīga smarža ar vieglu zālīšu aromāta piejaukumu. Nudien ne tas, ko būtu gaidījusi. Bet man tīri labi patīk – mirdzumiņi ir ārkārtīgi smalki , zeltainas krāsas un ne pārāk uzkrītoši, āda jūtas mitrināta un aromāts nemērojas spēkiem ar manām smaržām. Vai pati to būtu izvēlējusies? Diez vai. Bet izmēģināt ir interesanti un domāju, ka labi noderētu kā dāvana Ziemassvētkos – pirms Jaungada ballītes.

IMG_1893

Kastītē bija atrodams Madara Time Miracle Total Renewal nakts krēms 20 ml iepakojumā (standarta tilpums ir 50 ml). Lai arī šis krēms pats par sevi nav jaunums, tas ir ticis pie jauna aromāta. Tas ir viegls, krēmīgs, neuzbāzīgs un patīkams. Taču tas nav iemesls, kāpēc man šis krēms ir ļoti iepaticies. Plānoju iegādāties pilnizmēra versiju, jo patiešām pamanīju izmaiņas savā ādā. Tā ir ne vien labi mitrināta un pasargāta no dehidrācijas, kas man ar katru gadu kļūst par arvien aktuālāku problēmu, bet arī redzami samazina grumbiņas un rieviņas. Es esmu 27 gadus veca un man tādu nav daudz – būtībā tikai viena, pāri visai pierei, kas sāk kļūt saredzama fotogrāfijās. Tad nu pēc pāris nedēļu lietošanas to var saskatīt vien tad, ja labi ieskatās.

Time Miracle sērija radīta uz bērzu sulas bāzes (nu, latviski, ko lai saka) un uzlabo ādas tvirtumu un elastību, pateicoties hialuronskābei, barojošām eļļām un bioloģiski aktīvajam augu kompleksam šūnu atjaunošanai. Varu secināt tikai to, ka tas strādā, turklāt ļoti labi.

IMG_1894

Visbeidzot viens “vecais labais” produkts šajā kastītē – Hemp Hemp lūpu balzams ar kaņepju eļļu. Ļoti sapriecājos par šo produktu, jo jau sen gribēju izmēģināt (iepriekš esmu mēģinājusi vieglāko Plum Plum balzamu). Sākumā man tas ļoti patika, bet šo divu nedēļu laikā sajūsma ir noplakusi. Lai arī sastāvā ir bagātīgas eļļas, augu ekstrakti un kopumā visvisādas labas lietas, ar laiku sāka šķist, ka balzams tā kā šēž uz lūpām un tās sāk šķist sausas, tikko kā tas noēdies nost. Iespējams, ka daļēji šādu efektu radīja apkures sezonas sākšanās un daudz sausākais gaiss, kas ir neizbēgama tās sastāvdaļa. Vēl viena vilšanās – pēc divām nedēļām iepakojumā palikusi, pēc taustes spriežot, apmēram ceturtdaļa produkta, kas nav pārāk iepriecinši, ņemot vērā, ka šis prieks maksā gandrīz 10 eiro.

Kopumā ar saņemto kastīti esmu ļoti apmierināta un gaidu, ko Madara būs sarūpējusi 2019.gada pavasara sezonā – otro kastīti saņemšu aprīlī.

Komentēt