Ārzemju labumi: BareMinerals un Kiko produkti

Ārzemju ceļojumos man par tradīciju kļuvusi tur pieejamā kosmētikas klāsta pētīšana, testēšana un iegādāšanās. Ne vienmēr tie ir vietējie kosmētikas zīmoli, bet arī visā pasaulē pazīstamas kompānijas, kuru produkcija Latvijā nav pieejama. Sephora veikali vispār ir īsta paradīze – var pačamdīt gan Urban Decay Naked un Too Faced Chocolate acu ēnu paletes, gan pamēģināt Nars un Benefit vaigu sārtumus, gan arī pašu Sephora līniju (kurā, starp citu, ir daudz labu lūpu krāsu).

Novembra beigās paciemojos Strasbūrā, kur apciemoju gan abus Sephora veikalus, gan arī vairākus mazos veikaliņus pilsētas centrā. Šoreiz biju gatavojusies – man līdzi bija vesels saraksts ar dekoratīvās kosmētikas produktiem, ko apskatīt un, iespējams, arī nopirkt. To vidū bija Naked2Basics, Too Faced Melted šķidrās lūpu krāsas un Sephora ilgnoturīgā lūpu krāsa, Too Faced Chocolated Bar palete un Benefit Erase Paste. Taču dzīvē nekas no tā visa īsti neuzrunāja, tāpēc sāku no nulles…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ar mani mājās devās labumi no Kiko un BareMinerals. Jāatzīst, ka līdz ieiešanai veikalā par Kiko nezināju pilnīgi neko, tāpēc paņēmu trīs krāsu dēļ acīs iekritušus produktus cerībā, ka arī kvalitāte būs kaut cik laba. Un šī kosmētika mani ļoti patīkami pārsteidza! Long Lasting Stick zīmuļveida acu ēnas tonī 05 izskatās brīnišķīgi, klājas kā sapnis un tās ir diezgan viegli izpludināt. Labi izskatās uz plakstiņa bez nekā cita, taču labi kalpo arī kā bāze Color Fever 101 acu ēnu četriniekam purpura toņos, kas ideāli piemēroti rudens un ziemas sezonai. Abiem produktiem gan prasās kvalitatīvu bāzi. Trešais Kiko produkts ir Ultra Glossy Stylo tonī 813, kas man arī ļoti patīk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kā redzams attēlā, šosezon man visvairāk kārojas sarkanīgos un rozīgos toņus uz acīm. Kiko ēnu četrinieks ir ļoti pigmentēts, visi toņi ir viegli iztušējami. Man gan gribētos redzēt nedaudz vairāk kontrastējošus toņus, jo šie visnotaļ saplūst viens ar otru. Visādi citādi – cepuri nost!

Blakus redzams BareMinerals Ready acu ēnu divnieks ar nosaukumu The Covert Affair, gaišākais tonis ir Air, bet rozīgajam dots nosaukums Catch Me If… Abas ēnas ir ļoti smalka maluma satīna toņi ar delikātu šimmeri. Ēnas ir pigmentētas, taču ne tādā veidā kā blakus esošās Kiko vai, piemēram, Urban Decay ēnas. Tās ir viegli uzklāt un panākt no tām piesātinātu klājumu, taču tās izceļas pieklusinātā, maigā veidā. Catch Me If… ir fantastisks tonis – violeti rozā ar smalku zelta atspīdumu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Visbeidzot pēdējais pirkums – BareMinerals Blemish Remedy Foundation birstošais pūderis tonī 01 Clearly Porcelain. Biju cerējusi to izmantot kā grima pamatu, taču par spīti solījumiem tas nenomaskē apsārtumus un pumpiņas tik labi kā gribētos, toties matē labi, tāpēc lietoju to plānā kārtiņā virs tonālā krēma. Šādā lomā tas darbojas lieliski, vēl izlīdzinot sejas toni. Vēl pāris vārdi par, manuprāt, ģeniālo iepakojumu. Pūderis atrodas zem sietiņa, kas brīnišķīgi dozē produktu. Uz otiņas nonāk tieši tik, cik nepieciešams, pūderis nevar nekur izbirt. Nekādas ķēpas! Kāpēc visi birstošie pūderi netiek pārdoti šādos iepakojumos?!

Starp citu, Strasbūrā pamatīgi vīlos Sephora darbiniekos. Nebiju pārliecināta par to, kādu pūdera toni izvēlēties, tāpēc lūdzu konsultantes palīdzību. Man pateica, ka man palīdzēšot cita darbiniece, kura orientējas BareMinerals produkcijā un runā angļu valodā, taču viņa pagaidām esot ar citu klienti un man jāuzgaida, kam es arī labprāt piekritu. Meitene bija turpat blakus un priecīgi čaloja ar klienti, krāsoja viņu, tas aizņēma kādas minūtes 15. Nu labi, ko vajag, to vajag, saprotu taču, ka pašreizējam klientam jāsniedz vislabākais serviss. Pateikusi, ka tūlīt nāks pie manis, konsultante nozuda pavisam no redzesloka un nekur nebija redzama vēl apmēram 10 minūtes, kad es dusmīga aizgāju prom. Nākamajā dienā aizgāju uz otru Sephora veikalu, jo pūderi tomēr gribēju, bet scenārijs atkārtojās gandrīz tieši tas pats. Beigās vadījos pēc intuīcijas un paņēmu pūderi pati. Vai tā ir kāda reģionālā īpatnība, tādā gadījumā kas tieši – absolūta nesteidzība vai ne pārāk liels entuziasms pret ārzemniekiem? Jāsaka, ka Strasbūrā ir ļoti maz pārdevēju, kuri runā angļu valodā. Un, ja sākumā smaida un mēģina runāt ar tevi franciski, tad pēc atbildes angļu valodā kļūst krietni mazrunīgāki. Esmu iepirkusies arī Parīzē, kur neko tamlīdzīgu nemanīju.

Nu gan esmu aizpļāpājusies! Lūdzu pastāstiet, kādas ir jūsu attiecības ar iepirkšanos ārzemēs – ko jūs meklējat citu valstu veikalos?

4 domas par “Ārzemju labumi: BareMinerals un Kiko produkti

    1. Man ir pats gaišākais tonis. Bilde ir tuvu tam, kā izskatās dzīvē, bet laikam jau daudz kas atkarīgs arī no monitora 🙂

  1. Pēdējā pieredze bija Milānā Tom Ford un tad arī Armani korneros. Jāsaka, ka esam izlutinātas, esmu pieradusi, ka pie mums, ejot vai nu pie zīmolu vizāžistiem vai vienkārši pārdevējas viņas cenšas palīdzēt, labprāt uzklāj produktu uz tevis u.tml. Šeit es palūdzu konsultāciju par divām TF lūpukrāsām, atbilde skanēja apmēram tā, ka šī ir sarkana un tā ir vēl sarkanāka (woow, es neredzēju). Kad palūdzu to uzklāt, es biju domājusi, ka kā tas notiek pie mums, vizāžiste sanitizē otu, pašu lūpukrāsu un klāj no sāna, bet šī mani iesēdina krēslā un grib vienkārši ar testeri smērēt. Es pateicu paldies, nē, bet ar pirkumu tomēr aizgāju.

Komentēt