Nabla acu ēnas, skropstu tuša un uzacu zīmulis

Pirms neilga laiciņa pienāca mana otrā paciņa no Nabla. Vairākas ēnas jau paspēju atrādīt tumši zilā tonī ieturētā smokey eye grimā un nedaudz sarkanīgā grimā Valentīndienas noskaņās.

IMG_0740IMG_0742

Par itāļu dekoratīvās kosmētikas zīmolu Nabla esmu jums jau iepriekš stāstījusi. Man ļoti patīk plašā toņu izvēle, kurā ir daudz neparastu krāsu un finišu. Viens no maniem mīļākajiem toņiem pirmajā pasūtījumā bija Madreperla – bezgala skaists perlamutra atspīdums, kas lieliski papildina citus toņus. Šoreiz pieturējos pie nedaudz klasiskākām krāsām un izmēģināju arī Le Film Noir skropstu tušu un Brow Divine uzacu zīmuli.

IMG_0747Pērkot sešas vai 12 refill ēnas, dāvanā var saņemt atbilstošu magnētisko paleti to uzglabāšanai. Es nevarēju izvēlēties sešas vien, tāpēc man ir arī ēnu vieninieks plastmasas iepakojumā.

IMG_0753

No kreisās puses: Desire, Baltic, Unrestricted, Narciso, Aurum, Petra un Mimesis.

Nabla ēnām ir vai nu mirdzošs vai arī matēts finišs. Mirdzošās ēnas labi klājas, ir viegli izpludināmas. Īpaši interesants tonis ir Unrestricted – sarkanīgi brūna bāze ar zelta šimmeri. Atkarībā no tā, kā krīt gaisma, var redzēt vai nu bāzes, vai zeltaino krāsu.  Matētās ēnas ir labi pigmentētas, taču putekļojas.

Man ļoti patīk toņi un to kombinācijas, taču noturību varētu vēlēties labāku. Ar bāzi to noturība ir kādas sešas līdz astoņas stundas, pēc tam sāk krāties plakstiņa locījuma vietā.

IMG_0763

Le Film Noir skropstu tušai ir ļoti liela birstīte, sariņi izkārtoti trīs vertikālās svītrās un ir pakāpeniski – no īsiem līdz gariem. Uz iepakojuma rakstīts, ka tajā nav silikonu, minerāleļļas, parabēnu un citu nevēlamo vielu. Tāpat kā visa Nabla produkcija, arī tuša nav tikusi testēta uz dzīvniekiem.

Tuša ir visai neparasta, un man par to ir dalītas jūtas. Parasti man patīk tušas, kuras nav pārāk slapjas un nesalipina skropstas kopā. Un šī ir tieši tāda! Taču man vajadzīgas ne mazāk kā trīs tušas kārtas, pie kā neesmu pieradusi. Tomēr rezultāts ir labs – skaisti atdalītas skropstas, kas izskatās kā dabas dotas. Tuša nav izžuvusi, tai vienkārši ir neparasta formula.

Man ir arī Brow Divine uzacu zīmulis tonī Neptune. Jau izmēģinot sapratu, ka man vajadzēja ņemt kādu no diviem tumšākajiem toņiem, jo šis vairāk būs piemērots sievietēm ar gaiši brūniem matiem un uzacīm. Zīmulis ir ļoti smalks, ar maigu toni, tāpēc ļoti labi piemērots matiņu iezīmēšanai. Otrā galā ir birstīte, ar kuru izķemmēt uzacis.

Kopumā  ar savi pirkumu esmu apmierināta un noteikti pasūtīšu vēl kaut ko no šī zīmola, jo ceru arī nākotnē sagaidīt no tā tikpat neparastu un skaistu toņu klāstu.

Vai esat izmēģinājušas kaut ko no Nabla? Varbūt jūsu simpātijas iekarojis kāds cits jaunais zīmols?

7 domas par “Nabla acu ēnas, skropstu tuša un uzacu zīmulis

  1. Neesmu tādas pamānījusi vēl nekur. Kur tādas ir nopērkamas? Toņi interesanti, īpaši man patika Unrestricted un Desire 🙂 bet, laikam, nepirkšu, jo man ir ļoti daudz acu ēnu.

    1. Ēnas var pasūtīt viņu mājaslapā nablacosmetics.com, uzzināju par šo zīmolu no blogiem (kur tad citur). Latvijā gan nekur aptaustīt un izmēģināt nav iespējas…

  2. taaaaas ēnas ir vienks WoW, atkal man konkrēti uzkāriens izmēģināt 😉 tik skaisti, neparasti toņi, labi saprotami iekš video viņu lapā, baigi forši, pat aptaustīt var -savā ziņā 🙂 Bet forsi ka iepazīstināji, nebiju par tādam nekur dzirdējusi 😉

Komentēt