NYX Lip Lingerie, Lid Lingerie, Liquid Suede, matētās lūpu krāsas un citi produkti

img_6956

Pirms NYX veikals Rīgā atvērās jau pirms mēneša. Man acis šaudījās uz visām pusēm, daudz ko gribējās pamēģināt, tāpēc beigās pirkumu sanāca vairāk, nekā biju plānojusi. Bet tas nekas, jo man tiešām bija interesanti pamēģināt ne tik pierastas krāsas un produktus. Šodien pastāstīšu par lielāko daļu no izmēģinātajiem produktiem, tāpēc raksts sanāks garš 🙂

img_7529

Lip Lingerie 

Šķiet, ka šo produktu iepazīstināt nevajag 🙂 Ilgi gaidītās šķidrās matētās lūpu krāsas dažādu nokrāsu nude (un ne tikai) toņos. Man ir divi toņi – silti brūnganais 04 Ruffle Trim un tumšais, vēsi brūnais 10 Teddy. Man šis produkts ļoti patīk, jo viegli un vienmērīgi klājas un ilgi nēsājas, taču jāpatur prātā, ka šāda veida produkti mēdz sausināt lūpas un pat radīt nepatīkamas sajūtas, ja šāda veida lūpu krāsas nav ierastas.

img_7597

Man ne pārāk patīk aplikators, kas ir garš un gandrīz taisns, bet strādāt ar to var. Produkts ir pigmentēts, ilgnoturīgs un pēc nožūšanas neizplūdīs un nekustēsies ne no vietas. Esmu dzirdējusi sūdzības par lipīgu sajūtu uz lūpām, un jā, neliels lipīgums saglabājas visu nēsāšanas laiku, bet es to jūtu tikai tad, ja spēcīgi saspiežu kopā lūpas. Ja īpaši par to nepiedomāju, tad man tas netraucē. Šos toņus uz lūpām esmu atrādījusi iepriekšējos ierakstos – šeit redzams Ruffle Trim, bet šeit ir grims ar Teddy.

img_7530

Lid Lingerie

Šis ir mirdzošas šķidrās acu ēnas. Ja gribas pigmentētu un dramatisku efektu, tās var klāt biezākā kārtā. Ikdienā – izpludināt un iegūt puscaurspīdīgu, delikātu spīdumu uz acīm. Man patīk abi varianti, bet visbiežāk iztušēju, jo tā var ļoti ātrā laikā un bez lielas piepūles tikt pie skaista un interesanta acu grima.

img_7546

Man ir divi toņi – rozīgais 07 Whimsy un bronza 05 Night Glow. Apakšējā attēlā produkts redzams gan biezā klājumā, gan papludināts. Ar daudzumu var izpausties pēc sirds patikas – jo mazāk produkta lieto, jo vieglāks klājums.

img_7601

Lid Lingerie ir starp maniem mīļākajiem NYX produktiem, labi izskatās, ir noturīgs un ļoti viegli lietojams.

img_6932

Liquid Suede

Mana pirmā lielā vilšanās bija šī šķidrā lūpu krāsa tonī 19 Subversive Socialite. Krāsa mani burtiski apbūra, bet izpildījums – it nemaz. Pirmās problēmas sākas jau ar uzklāšanu, jo man nekādi neizdevās to izdarīt vienmērīgi. Uzslāņojot produktu, varēju panākt daudz maz pieņemamu klājumu, taču sajūta uz lūpām tad ir smaga un nepatīkama.

img_6922

Atšķirībā no Lip Lingerie, šī lūpu krāsa pilnībā nenožūst, tāpēc arī tā nenofiksējas un nav tik noturīga. Drīz vien lūpu krāsa sāk mest kunkuļus un pazūd no vietām, kur lūpas saskaras. Uz manām lūpām šis produkts nebija lietojams, un es negribu to valkāt ārpus mājām, jo pat neliela “noēšanās” neizskatās labi.

Nevienu citu Liquid Suede toni neesmu izmēģinājusi, tāpēc nezinu, vai tik traki ir tikai ar šo toni. Varbūt ar gaišākajiem ir vieglāk darboties.

img_7565

Matētās lūpu krāsas

Man ir divi veidi – rozīgais Natural un pasteļoranžais Hippie Chick ir parastās matētās lūpu krāsas, bet tumši sarkanais Volcano ir Velvet Matte lūpu krāsa. Abi veidi ir ļoti pigmentēti un ar matētu finišu. Taču klājumā ir savas atšķirības. Visvieglāk strādāt ir ar Natural, kas klājas ļoti vienmērīgi un uz lūpām ir diezgan patīkama, cik nu matētā lūpu krāsa tāda var būt. Volcano ir ļoti pigmentēta un brīnišķīgā tonī, taču šķiet nedaudz sausinošāka, un tai ir niķis mazliet mesties kunkuļos. Hippie Chic man patīk vismazāk, ne tikai ļoti dīvainā toņa dēļ, bet arī tāpēc, ka klājas nevienmērīgi.

img_7573

Lūpu zīmuļi

Viens no labākajiem atklājumiem ir krāsainie lūpu zīmuļi. Iepriecināja tas, ka ir laba un plaša toņu izvēle. Tā kā man sācies tumši sarkano un violeto lūpu krāsu laiks, paņēmu toņus Cherry Skies un Copehagen. Zīmuļi ir ļoti pigmentēti un krēmīgi, un ar tiem var izveidot perfektu lūpu kontūrlīniju, kas tumšām lūpu krāsām ir ļoti svarīgi. Man svarīgi, lai lūpu zīmuļi ir mīksti un labi atdod krāsu, un šie ir tieši tādi.

Vēl man ir WonderPencil tonī Light, kas izmantojams, lai pielabotu lūpu krāsu, izgaismotu zonu zem acīm un lietotu jebkādā citā veidā, kāds ienāk prātā. Gribēju šādu produktu izmēģināt, bet, kad tas ir rokā, vairs nezinu, ko darīt. Būtībā tas ir kā ļoti biezs, gaišs korektors zīmuļa formā. Man ar to nav viegli strādāt, bet varbūt vienkārši jāpiešaujas.

img_6969
Augšā: Strike a Pose, Flustered. Apakšā: After Party, Moon Rock

Acu ēnas

Domāju, ka sākumā izmēģināšu individuālās ēnas un, ja patiks, tad domāšu par kādas paletes iegādi. Izmēģinot ēnas veikalā, šķita, ka tām ir diezgan dažāda pigmentācija, tāpēc es paņēmu četrus toņus, kuri šķita labi pigmentēti. Diemžēl lielākoties ēnas tādas ir tikai tad, ja tās paņem uz pirksta. Kad sāk strādāt ar otiņu, ir daudz grūtāk iegūt labu, košu klājumu.

Vislabāk man patīk matētais tonis Strike a Pose, ko var izmantot kā pārejas krāsu virs plakstiņa locījuma vietas.

img_6976

Augšā redzans brīnišķīgais dzērveņu tonis Flustered, kam, tāpat kā pārējām divām ēnām, ir satīna finišs. Visas ēnas ir mazāk košas nekā gaidīju. Ja gribas, lai tās uz acīm izskatās līdzīgi kā iepakojumā, tad jāņem talkā ar ūdeni vai MAC Fix+ saslapināta otiņa.

img_7583

Vaigu sārtumi

Ikdienā mana visbiežāk lietotā kombinācija ir svaigi rozā Inglot vaigu sārtums un slavenais Taupe no NYX, tiesa gan, tas nav pirkts NYX veikalā. Tāpēc man gribējās pamēģināt vēl citus toņus.

img_7588

Man ir brūngani zeltainais Glow un Violetsarkanīgais tonis Deep Plum (vienmēr esmu gribējusi tādu toni savos kosmētikas krājumos, kaut arī tas varbūt nav pats piemērotākais manam ādas tonim).

img_7591
Augšā: Deep Plum. Apakšā: Glow

Šie vaigu sārtumi ir ļoti pigmentēti un ļoti mirdzoši! Tāpēc tos jāuzklāj ar ļoti, ļoti vieglu roku, tik tikko pieskaroties produktam. Biežāk lietoju Glow, un tas ir tieši tāds, kā vēsta nosaukums – galvenokārt zeltains mirdzums. Skaisti!

img_7574

#NoFilter pūderis

Šis ir gaišs, smalka maluma, nedaudz mirdzošs pūderis, ko uzklāt, kad pabeigts grims. Uz sejas tas ir nemanāms, tikai piedod ļoti vieglu mirdzumu un blur efektu. Bet ļoti delikāti un nepārspīlēti. Vienīgais iebildums – šis produkts nedaudz pagaišina vaigu sārtumu un kontūru. Produkts nav slikts, bet es biežāk sniedzos pēc Guerlain meteorītiem.

img_7562

Butter Gloss lūpu spīdumi

Šis ir starp NYX populārākajiem produktiem. NYX pasākumos esmu tikusi pie četriem toņiem ar garšīgiem nosaukumiem – Devil’s Fruicake, Peaches and Cream, Strawberry Parfait un Raspberry Tart. Gaišākajiem ir viegls, tikko nojaušams tonis, bet divi tumšākie ir labāk redzami uz lūpām. Tiem ir viegla, silikonīga un lūpām patīkama tekstūra. Tumšākais tonis klājas nedaudz nevienmērīgi, taču to var izlīdzināt, ja nedaudz piestrādā. Noturība nav slikta, salīdzinot ar citiem lūpu spīdumiem, bet, protams, nav salīdzināma ar lūpu krāsu.

Kopumā manas jūtas ir dalītas. Daži produkti man ļoti patīk, citi ne pārāk. Taču cenas ir ļoti labas, pat lētākas nekā daudziem Drogās nopērkamajiem drugstore produktiem. NYX veikals ir īstā vieta, ja gribas paeksperimentēt ar neparastām krāsām un finišiem (metu aci uz Cosmic Metals lūpu spīdumiem), bet pirms pirkšanas labāk palasīt atsauksmes internetā.

3 domas par “NYX Lip Lingerie, Lid Lingerie, Liquid Suede, matētās lūpu krāsas un citi produkti

  1. kāpēc neviens nemēģina NYX parastās (klasiskās) lūpukrāsas jeb extra creamy round lipstick? arī ir pieejami interesanti toņi, turklāt pigmentēti un patīkami klājas uz lūpām. tieši lūpu spīdumi un matējošie lūpu krēmi neuzrunāja, jo, tā kā ir iespēja izmēģināt veikalā (jo ne vienmēr uz sejas viss izskatās tik labi kā uz rokas, tad daudz kas neatdeva vēlamo toni, vai izrādījās pārāk spilgti, vai neglīti klājās utt), tad daudzkam vēlme un sajūsma pazuda. Bet vecās labās krēmveida tekstūras nepieviļ. 🙂 ar noturību ir kā ir, neko nepadarīsi, bet, manuprāt, ir arī uzmanības vērtas. 😉

    1. Godīgi sakot, nemaz īsti nepamanīju viņu parastās lūpu krāsas, kad tik daudz interesantu un trendīgu produktu apkārt 😊

Komentēt