Trīs populārākie sejas masku veidi un kā tos lietot

Sejas maskas ir labs veids, kā palutināt un attīrīt sejas ādu. Tas ir labs papildinājums ikdienas sejas kopšanas produktiem. Un, protams, atpūtas mirklis, ko veltīt sev un vienīgi sev. 🙂

Šodien pastāstīšu par trim aktuālākajiem sejas masku veidiem, savu pieredzi un ieteikumiem, kā tās lietot.

IMG_9001

Domājams, ka nolobāmo melno masku bums nevienam nav gājis secen. 😉 Dažādas variācijas jau labu laiku nopērkamas Ebay, bet Drogu plauktos nesen parādījušās arī Biovene un Viteks plēves maskas. Tūbiņā maska ir šķidrā veidā. Uzklājot to uz ādas, pēc apmēram pusstundas maska būs sacietējusi un pārvērtusies plēvītē, ko vienā piegājienā var noplēst nost. Maska noņem no ādas netīrumus un atmirušās ādas šūnas, bet jārēķinās, ka “novaksēs” arī smalkos matiņus.

Āda pēc maskas lietošanas ir gluda (nu, kā jau pēc vaksācijas :D) un maiga. Par attīrošajām spējām gan man ir neliela skepse. Es teiktu, ka tās ir līdzvērtīgas slavenajiem deguna poru plāksteriem – kaut ko izņem, bet ne visu. Es ieteiktu klāt tikai uz T zonas (pieres, deguna, zoda), jo maska sausina ādu. Nevajag lieki sausināt vaigus, kuriem turklāt parasti nav raksturīgas aizsprostotas poras.

IMG_8776

Drāniņu maskas ir Āzijas kosmētikas produkts, kas pārliecinoši iekarojis Eiropas tirgu. Šis masku veids man ļoti patīk, jo ātri un bez lielas piepūles atsvaidzina ādu. Noderīgi pirms ballītēm un pasākumiem.

Lietošana arī pavisam vienkārša – atver iepakojumu, lupatiņa uz sejas un tā pavadi 15 līdz 20 minūtes. Neteikšu, ka vēsās un slīdīgās drāniņas turēšana ir pats patīkamākais (vai estētiski pievilcīgākais) process, taču rezultāts parasti ir jauks – svaiga āda, kas izskatās atpūtusies par spīti tam, ka esi agri cēlusies un visu dienu nodzīvojusi, pateicoties kafijai. Mans pēdējā laika dzīves ritms. 😀

Pašlaik izvēle Latvijas veikalos ir diezgan liela. Bez attēlā redzamajām Garnier maskām, kas pieejamas Drogas veikalos, Douglas un Stockmann vēl pieejamas arī dažādas Āzijas maskas. Dažos Drogas veikalos nesen parādījušies Missha stendi. Pagaidām esmu izmēģinājusi tikai Missha trīsdaļīgo mitrinošo masku, kas sastāv no esences, pašas drāniņu maskas un krēma, ko uzsmērēt pēc tam, un tā ir fantastiska! Noteikti plānoju pamēģināt vēl kādu Missha sejas masku.

IMG_8750

Un visbeidzot skābju pīlinga maskas. Mani favorīti ir Madara Peel un The Ordinary augļskābju maskas. Lietojot šīs maskas, svarīgi sekot norādījumiem, lai nenodarītu pāri ādai. Piemēram, The Ordinary masku stingri pieteikts neatstāt uz sejas ilgāk par desmit minūtēm. Tāpat arī pēc maskas lietošanas uzreiz nevajadzētu iet saulē.

Skābju pīlingi iedarbojas uz ādas virsējo slāni un noņem atmirušās šūnas, tāpēc āda paliek gludāka, tīrāka un izskatās svaigāka. Ar šo sejas masku veidu nevajag aizrauties un lietot pārāk bieži.


Pēc vairākus gadus ilgas mālu masku lietošanas esmu sapratusi, ka tās man tomēr īsti pie sirds neiet, jo attīrošā iedarbība nav tik spēcīga, kā gribētos, toties āda tiek ļoti sausināta. Ir gan arī izņēmumi, un es ar siltām jūtām atceros Lush Mask of Magnaminty, kas bija samērā maiga, bet efektīva. Žēl, ka pie mums vairs nevar nopirkt.

Neesmu liela krēmveida un željeveida masku piekritēja, jo vienkārši neesmu atradusi tādu, kas man sniegtu pamanāmu efektu.

Tāds, lūk, mans sejas masku apkopojums. Ļoti gribu dzirdēt, kādas ir jūsu mīļākās sejas maskas! 🙂

3 domas par “Trīs populārākie sejas masku veidi un kā tos lietot

  1. Man arī patīk Biovene maska, lielu tiesu tāpēc, ka nonāk nost vienā gabalā. Vēl vairāk gan manas poras iztīra Origins Active Charcoal maska. Ļoti patīk jaunums manā masku kolekcijā, kas ir Kiehl’s Pineapple Papaya Facial Scrub, kas darbojas kā maigs pīlings. Pagaidām labākās drāniņmaskas, ko esmu mēģinājusi ir no SEPHORA, bet Garnier arī man patīk.

    1. Gribu pamēģināt Origins masku! No drāniņu maskām varu ieteikt Missha 🙂

Komentēt