Rimmel kosmētika: Magnif’Eyes, Royal Blush, lūpu spīdumi un lūpu krāsas

Rimmel ir labi pazīstams drugstore zīmols, bet neko daudz no tā mēģinājusi neesmu – šķiet, tikai Kate Moss lūpu krāsas un šo konturēšanas paleti, kas manā skatījumā bija pilnīga izgāšanās. Šoreiz esmu tikusi pie nelielas kaudzītes Rimmel produktu – Magnif’Eyes acu ēnu paletes, Royal Blush vaigu sārtumiem, Oh My Gloss lūpu spīdumiem un The Only 1 lūpu krāsām. Par to, kuri produkti man šķita tā vērti, bet kuri ne, lasi zemāk! 🙂

IMG_9521

Magnif’Eyes astoņu toņu acu ēnu palete Grunge Glamour. Man iepatīkās toņi – no gaišiem un vidēji tumšiem neitrālajiem toņiem līdz piesātinātam violetajam, zilganpelēkajam un melnajam paletes labajā galā. Diemžēl pigmentācija nav pārāk laba (drugstore kategorijā gan itin bieži mēdz būt arī sliktāka), un uz acīm neizskatās ne tuvu tik izteiksmīgi, kā gribētos. Šīs gan ir no tām ēnām, kas pirkstu swatchos izskatās daudz labāk, nekā tad, ja tās uzklāj ar otiņu.

IMG_9503

Man patīk, ka modē atgriežas lūpu spīdumi! Oh My Gloss ir spīdumi-eļļas, kas uz lūpām ir patīkami un nerada sausuma sajūtu ne valkāšanas laikā, ne arī pēc tam, kad ir nogājuši. Kā jau spīdumiem, noturība nebūs ilga, īpaši, ja tiek ēsts vai dzerts. Man ir toņi Orange Mode, Contemporary Coral un Pop Poppy.

The Only 1 Matte lūpu krāsas ir ļoti patīkamas – nav nekādas sausinošas sajūtas, ilgi turas un toņu izvēle ļoti laba. Kad lūpu krāsa uzklāta, tā turas kā pielīmēta, nekur nestaigā, nesmērējas un neplūst. Lūpu produktu pavisam noteikti ir mani mīļākie šajā kolekcijā! Man ir toņi High Flyer (rozīgais) un The Matte Factor (tumši sarkanais).

IMG_9509

Šeit visi trīs lūpu spīdumu toņi un abas lūpu krāsas redzamas uzklātā veidā.

Visbeidzot arī pēdējā produktu kategorija – Royal Blush krēmveida vaigu sārtumi. Krēmveida sārtumi man tīri labi patīk, jo parasti ir noturīgāki par pūderveida produktiem. Taču tos ir grūtāk uzklāt (visvieglāk to darīt ar pirkstiem vai sūklīti), turklāt klāšanas procesā produkts mēdz izsmērēties par daudz un pazust. Tāda problēma ir arī šiem sārtumiem – kamēr izlīdzini, tikmēr puse no uzliktā toņa jau pazudusi. Kopumā produkts nav slikts, bet tikai tad, kad gribas tik tikko nojaušamu rezultātu.

IMG_9516

Šī iepazīšanās man iezīmēja tendenci, ko jau diezgan sen novēroju drugstore kosmētikā – šai kategorijai piederīgie zīmoli spēj radīt ļoti labus produktus lūpām, bet māksla nākt klajā ar lieliskām acu ēnām tomēr nav tik bieži sastopama. Kāpēc tā, nezinu. Taču man starp lūpu krāsu favorītiem ir daudz produktu, kas pirkti par ļoti demokrātiskām cenām, kamēr mīļākās acu ēnas izmaksāja prāvu summiņu.

Kādas ir jūsu domas par Rimmel? 🙂

Viena doma par “Rimmel kosmētika: Magnif’Eyes, Royal Blush, lūpu spīdumi un lūpu krāsas

Komentēt