Labās lietas 2015.gadā

2015.gads tūlīt, tūlīt jau būs cauri. Man šis gads bija interesants un piepildīts – profesionālajā jomā esmu izmēģinājusi jaunus virzienus un apguvusi vēl nebijušus pienākumus, esmu paspējusi izceļoties, arī šis blogs man devis dažādas iespējas, kas citādi man nebūtu dotas.

Blogā šogad publicēti 69 ieraksti. Un tas man šķiet labs rezultāts, ņemot vērā, cik ļoti aizņemts bijis šis gads! 🙂 Gada populārākie raksti bija par Minka kaķu kafejnīcu (iesaku apmeklēt!), skaistuma kastītēm un to, kā kļūt par Instagram beibi stundas laikā.

Modes un skaistuma pasaulē man šis ir viens no mīļākajiem gadiem, kādu vien atceros, jo aktuālas bija 90.gadu atskaņas, tumšs grims, brīnišķīgā marsala krāsa un citi tumšie toņi, midi svārku garums, apavi ar stabilu, platu papēdi – īsāk sakot, viss manā gaumē! Priecājos arī par pārspīlētās konturēšanas iziešanu no modes 🙂

Gada atklājums dekoratīvajā kosmētikā 

Šajā kategorijā neapšaubāms uzvarētājs ir jaunais amerikāņu zīmols Colourpop. Jau iepriekš rakstīju par brīnišķīgajām acu ēnām, vaigu sārtumiem un lūpu krāsām, kuriem turklāt vēl ir ļoti demokrātiskas cenas. Diemžēl produktus nesūta uz Eiropu, tāpēc tikt pie tiem ir sarežģīti. Bet, ja izdodas, tad ir tā vērts!

IMG_0184

Gada favorīts parfimērijā

Guerlain Shalimar par jaunatklājumu īsti nevaru nosaukt, galu galā kompozīcija tika izveidota jau pirms 90 gadiem. Taču šī gada nogalē Shalimar pudelīte beidzot pievienojās manai parfimērijas kolekcijai, un tagad vairs nespēju iedomāties dzīvi bez tā.

IMG_0173

Gada atklājums kosmētikas piederumos

Kāda gan jēga no labas kosmētikas, ja nav līdzvērtīgi kvalitatīvu rīku, ar kuriem to uzklāt? Biju pat pārsteigta, cik lielas izmaiņas var radīt pareizās otiņas! Manu atsauksmi par Zoeva skaisto Rose Golden komplektu var lasīt šeit.

Gada kosmētikas jaunatklājumu vācelītes

Šādu titulu noteikti varu piešķirt Latvijas skaistuma kastītēm – GlanceBox un SaneriBox, kas šogad iepazīstināja mūs ar dažādiem interesantiem pašmāju un ārzemju skaistumkopšanas produktiem. Kastītes patiešām ir ļoti populāras un gaidītas; sava bloga statistikā redzu, ka pircēju interese par tām ir ļoti liela, tāpēc novēlu veidotājiem panākumus un uzvaras arī nākamgad! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gada modes zīmols un Gada darbavieta – divi vienā!

Varbūt man grūti būt objektīvai, rakstot par latviešu apakšveļas zīmolu Flash You and Me, jo galu galā mans darbs taču ir to reklamēt un veicināt atpazīstamību. Taču, ja arī tā nebūtu, tad es noteikti būtu dizaina fane. Lai nu kā, bez Flash You and Me pieminēšanas ādā gada apkopojumā nevaru iztikt nekādi, jo katru dienu šajā gadā esmu strādājusi tā labā. Un tam ir rezultāti – šogad esam izrādījuši jauno kolekciju Rīgas modes nedēļā, ieguvuši daudzus fantastiskus klientus, sekotājus un atbalstītājus, pagozējušies žurnālu lapās, kā arī ļoti auguši profesionālajā ziņā. Un 2016.gadu sāksim ar dalību Salon International de la Lingerie apakšveļas izstādē Parīzē. Ceru un ticu, ka 2016.gads būs vēl daudz labāks! 🙂

Kā 2015.gads pagājis jums un kādus jaunumus tas nesis? 

Komentēt